Utleie av hytte for skientusiaster som vil besøke Sunnmøre i Norge

Hei! Jeg har en hytte jeg leier ut med perfekt beliggenhet for skientusiaster som ønsker å ta turen rundt i de fantastiske Sunnmørsalpene i Norge. Den er rimelig med plass til en gjeng på 7. Hvor leter dere etter oppholdssteder? Jeg prøver å finne ut hvor jeg kan publisere den for at den skal treffe riktig publikum. Tusen takk for svar!

Det finns oliika Facebook-grupper för uthyrning av boende eller rena tipsgrupper för just skidåkare. Sen kan försiktigt marknadsföra sin business i denna typ av forum om du vill ge lite forumrabatt till medlemmar annars är det väldigt impopulärt att göra det. Se efter även finska FB-grupper (Vapaalaskijat heter en av grupperna i Finland) för där finns många som vill komma till Norge å skida.

Det finns oliika Facebook-grupper för uthyrning av boende eller rena tipsgrupper för just skidåkare. Sen kan försiktigt marknadsföra sin business i denna typ av forum om du vill ge lite forumrabatt till medlemmar annars är det väldigt impopulärt att göra det. Se efter även finska FB-grupper (Vapaalaskijat heter en av grupperna i Finland) för där finns många som vill komma till Norge å skida.
Tusen takk for svar! Jeg antok at det ikke var særlig populært, så det var derfor jeg ikke la ved noen lenke - kun spørsmål.

Var i sunnmöre?
Om hyttan ligger nära Stranda så kan du testa att lägga ut i Facebookgruppen ”Scandinavianskipass Cardholders” (grupp för samåkning, toppturer, boende mm)
Eller gruppen ”topptur på gång”

Var i sunnmöre?
Om hyttan ligger nära Stranda så kan du testa att lägga ut i Facebookgruppen ”Scandinavianskipass Cardholders” (grupp för samåkning, toppturer, boende mm)
Eller gruppen ”topptur på gång”
I Fjord kommune. Jeg har sjekket et par grupper, men er redd for at det ikke er så populært å legge ut annonser i grupper som dette?

I Fjord kommune. Jeg har sjekket et par grupper, men er redd for at det ikke er så populært å legge ut annonser i grupper som dette?
Ge en forumrabatt på 10-15% t.ex. med rabattkod FR15 så är det nog godkänt att avisera om din stuga här. Detta får administration eller moderatorer svara på, men så brukar det fungera att sälja sina produkter via forum.

Tillbaka
Topp