Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
utlösningsbar telemarksbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="abisko" data-source="post: 105774"><p>Hej Anna!</p><p>...så du är här med? <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Karhu har en bindning som heter 7tm som är utlösnings bar. Skistopper och hälhöjare finns med, lite dyr kanske, över 2000:- vet ej exakt. Raskens i Duved har haft den förut.</p><p>Man kan meckla lite och sätta den plattan under tex linkens bindning så det borde gå på din med. Men vet inte alls hur det funkar.</p><p>7 tm finns oxå i en ny turverision som ledar direkt i tån som en randonne bindning, på uppvägen bara alltså.</p><p>Har kompisar som åkt på 7tm flera säsonger och de är nöjda.(tur, tält pist offpist) rätt stabil trots plastdelen under foten. </p><p>Kommer ni till Gränsen? </p><p></p><p>Vi ses! Paddla lugnt!</p><p></p><p>Emma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="abisko, post: 105774"] Hej Anna! ...så du är här med? :) Karhu har en bindning som heter 7tm som är utlösnings bar. Skistopper och hälhöjare finns med, lite dyr kanske, över 2000:- vet ej exakt. Raskens i Duved har haft den förut. Man kan meckla lite och sätta den plattan under tex linkens bindning så det borde gå på din med. Men vet inte alls hur det funkar. 7 tm finns oxå i en ny turverision som ledar direkt i tån som en randonne bindning, på uppvägen bara alltså. Har kompisar som åkt på 7tm flera säsonger och de är nöjda.(tur, tält pist offpist) rätt stabil trots plastdelen under foten. Kommer ni till Gränsen? Vi ses! Paddla lugnt! Emma [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
utlösningsbar telemarksbindning
Tillbaka
Topp