Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
utlösningsbar telemarksbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ghostface" data-source="post: 105779" data-attributes="member: 27682"><p>Körde en säsong på Skyhöy - fantastisk bindning när det gällde funktionen. Den räddade mina knän flera ggr! </p><p></p><p>Det enda (!) minuset var dock kvaliten - körde sönder tre par på en säsong innan jag tröttnade och bytte till R8:an istället. </p><p></p><p>Fritschi lyckades aldrig få tilll det med materialet i bindningen och la ner produktionen - synd för de var grymt schyssta de ggr de höll!</p><p></p><p>Har ett par kvar hemma i garedroben - lägg ett bud om någon är intresserade!</p><p></p><p>mvh / calle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ghostface, post: 105779, member: 27682"] Körde en säsong på Skyhöy - fantastisk bindning när det gällde funktionen. Den räddade mina knän flera ggr! Det enda (!) minuset var dock kvaliten - körde sönder tre par på en säsong innan jag tröttnade och bytte till R8:an istället. Fritschi lyckades aldrig få tilll det med materialet i bindningen och la ner produktionen - synd för de var grymt schyssta de ggr de höll! Har ett par kvar hemma i garedroben - lägg ett bud om någon är intresserade! mvh / calle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
utlösningsbar telemarksbindning
Tillbaka
Topp