Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Utveckling av skidstavar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marius Pischel" data-source="post: 1241387" data-attributes="member: 177696"><p>Hej allihop! Efter att min enkät legat ute i drygt en vecka så tänkte jag nu presentera resultatet. Tackar så oerhört mycket för all engagemang och att ni har tagit er tiden att hjälpa mig i hur man skall tänka i framtiden etc! Uppskattas enormt! </p><p></p><p>Totalt fick vi in 175 svar och här kommer resultatet på respektive fråga:</p><p></p><p>[ATTACH=full]12481[/ATTACH][ATTACH=full]12482[/ATTACH]</p><p></p><p>[ATTACH=full]12483[/ATTACH][ATTACH=full]12484[/ATTACH]</p><p>[ATTACH=full]12485[/ATTACH][ATTACH=full]12486[/ATTACH]</p><p>[ATTACH=full]12487[/ATTACH][ATTACH=full]12488[/ATTACH]</p><p>Ha en fortsatt bra dag!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marius Pischel, post: 1241387, member: 177696"] Hej allihop! Efter att min enkät legat ute i drygt en vecka så tänkte jag nu presentera resultatet. Tackar så oerhört mycket för all engagemang och att ni har tagit er tiden att hjälpa mig i hur man skall tänka i framtiden etc! Uppskattas enormt! Totalt fick vi in 175 svar och här kommer resultatet på respektive fråga: [ATTACH type="full" width="274px" alt="Diagram över formulärsvar. Namn på fråga: Har du åkt/åker du längdskidor, rullskidor eller alpint ?. Antal svar: 175 svar."]12481[/ATTACH][ATTACH type="full" width="261px" alt="Diagram över formulärsvar. Namn på fråga: Vilket kön identifierar du dig som?. Antal svar: 175 svar."]12482[/ATTACH] [ATTACH type="full" width="247px" alt="Diagram över formulärsvar. Namn på fråga: Hur gammal är du?. Antal svar: 175 svar."]12483[/ATTACH][ATTACH type="full" width="274px" alt="Diagram över formulärsvar. Namn på fråga: Upplever du problem med handledsremmen när du använder skidstavar? Såsom att den är krånglig att ta på och av?. Antal svar: 175 svar."]12484[/ATTACH] [ATTACH type="full" width="263px" alt="Diagram över formulärsvar. Namn på fråga: Ser du ett behov av att förenkla användningen av handledsremmen?. Antal svar: 175 svar."]12485[/ATTACH][ATTACH type="full" width="264px" alt="Diagram över formulärsvar. Namn på fråga: Skulle en produkt med magneter vara intressant?. Antal svar: 175 svar."]12486[/ATTACH] [ATTACH type="full" width="259px" alt="Diagram över formulärsvar. Namn på fråga: Anser du hållbarhet som en viktig faktor till en sådan produkt?. Antal svar: 175 svar."]12487[/ATTACH][ATTACH type="full" width="281px" alt="Diagram över formulärsvar. Namn på fråga: Vilken färg intresserar dig mest när det kommer till skidutrustning?. Antal svar: 163 svar."]12488[/ATTACH] Ha en fortsatt bra dag! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Utveckling av skidstavar
Tillbaka
Topp