Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Utveckling
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tryckfel" data-source="post: 943775" data-attributes="member: 132625"><p>Tjenare! </p><p></p><p>För lite mer än en månad sedan insåg jag att mitt liv bara bestod av jobb och dötid. Bestämde mig då för att skaffa mig en hobby och fastnade direkt för skidor (park). Sist jag stod på skidor var när jag var ungefär 8 år och det var ju 12 år sedan men var fast besluten att göra det jag ville. </p><p></p><p>Har nu åkt ungefär 4 gånger i veckan i lite mer i en månad och har än så länge lärt mig de flesta Tricken som anses vara basic av vad jag förstått :p </p><p></p><p>180, 360 , 540, bflip, frontflip samt flatspin 5a och diverse grabs. Allt sitter dock inte i bakhuvudet men jag kämpar på. Vet dock inte riktigt vad jag ska försöka mig på härnäst. </p><p>Nån som har nå tips ? Jobbar för tillfället på att få de tricken jag kan att sitta som gjutet men måste ju avancera nån gång. </p><p></p><p>Man ser alla dessa kids i backen som lägger saker jag inte ens kan föreställa mig göra än och måste vara säga big up ! De får mig att känna mig väldigt gammal och grå och ibland undrar jag vad jag gett mig inpå :p</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tryckfel, post: 943775, member: 132625"] Tjenare! För lite mer än en månad sedan insåg jag att mitt liv bara bestod av jobb och dötid. Bestämde mig då för att skaffa mig en hobby och fastnade direkt för skidor (park). Sist jag stod på skidor var när jag var ungefär 8 år och det var ju 12 år sedan men var fast besluten att göra det jag ville. Har nu åkt ungefär 4 gånger i veckan i lite mer i en månad och har än så länge lärt mig de flesta Tricken som anses vara basic av vad jag förstått :p 180, 360 , 540, bflip, frontflip samt flatspin 5a och diverse grabs. Allt sitter dock inte i bakhuvudet men jag kämpar på. Vet dock inte riktigt vad jag ska försöka mig på härnäst. Nån som har nå tips ? Jobbar för tillfället på att få de tricken jag kan att sitta som gjutet men måste ju avancera nån gång. Man ser alla dessa kids i backen som lägger saker jag inte ens kan föreställa mig göra än och måste vara säga big up ! De får mig att känna mig väldigt gammal och grå och ibland undrar jag vad jag gett mig inpå :p [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Utveckling
Tillbaka
Topp