Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikR" data-source="post: 31060"><p>vad fan vill du ha sagt med det här? </p><p></p><p>om du menar så att halfpipe, qp, grabar, o sånt härstammar från snowboarden, har du rätt men var kommer snowboardåkningen ifrån? man åkte skidor långt före snowb.</p><p>MEN nu har visst skidåkningen utvecklats och liknar faktiskt snowboardåkningen, mkt hopp, stora kläder (ibland).men om du och andra snowboarders inte tål att skidåkare hoppar o sånt så kan jag fan springa och demonstrera i OS att man inte ska åka slalom med snowb. det kommer ju faktiskt från skidåkningen....</p><p></p><p>onödigt inlägg och den här diskussionen är uppe alltföer ofta, inte bara på freeride, nä jag tycker dom snowb åkare som inte alls kan tåla att vi åker skidor, inte har någet här och göra! lika med skiers som inte tål snowboardåkare!</p><p></p><p>idiot!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikR, post: 31060"] vad fan vill du ha sagt med det här? om du menar så att halfpipe, qp, grabar, o sånt härstammar från snowboarden, har du rätt men var kommer snowboardåkningen ifrån? man åkte skidor långt före snowb. MEN nu har visst skidåkningen utvecklats och liknar faktiskt snowboardåkningen, mkt hopp, stora kläder (ibland).men om du och andra snowboarders inte tål att skidåkare hoppar o sånt så kan jag fan springa och demonstrera i OS att man inte ska åka slalom med snowb. det kommer ju faktiskt från skidåkningen.... onödigt inlägg och den här diskussionen är uppe alltföer ofta, inte bara på freeride, nä jag tycker dom snowb åkare som inte alls kan tåla att vi åker skidor, inte har någet här och göra! lika med skiers som inte tål snowboardåkare! idiot! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Tillbaka
Topp