Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jonny_Diesel" data-source="post: 31079" data-attributes="member: 14911"><p>Det tar emot att skriva något, men "240 off", vad snackar du om?</p><p>Såvitt jag vet går det 360 grader på ett varv, før att gøra en boardslide ær det brukligt att snurra ett 1/4 varv (90 gr.) 3/4 varv (270 grader) osv. Alltså bør man snurra lika mycket før att komma tillbaks till utgångslæget. Tænk efter så ser du att det borde innebæra en liten risk att snurra "240 off". Vet inte hur du lyckas med det, men men.</p><p>Annars tycker jag att berget ær till før alla, men nær en skidlærare drar ner 25 plogandes snorungar i en pipe, ja, då ær det nog inte bara snowboardåkare som lackar ur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jonny_Diesel, post: 31079, member: 14911"] Det tar emot att skriva något, men "240 off", vad snackar du om? Såvitt jag vet går det 360 grader på ett varv, før att gøra en boardslide ær det brukligt att snurra ett 1/4 varv (90 gr.) 3/4 varv (270 grader) osv. Alltså bør man snurra lika mycket før att komma tillbaks till utgångslæget. Tænk efter så ser du att det borde innebæra en liten risk att snurra "240 off". Vet inte hur du lyckas med det, men men. Annars tycker jag att berget ær till før alla, men nær en skidlærare drar ner 25 plogandes snorungar i en pipe, ja, då ær det nog inte bara snowboardåkare som lackar ur. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Tillbaka
Topp