Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Per-Anders" data-source="post: 31094" data-attributes="member: 29121"><p>Jag skulle vilja se dig landa 30 grader fel när du landar efter en frontside "240" om du kör regular. Det kommer helt klart bli intressant eftersom du lär ha ryckt en hel del för att komma runt dina varv när du spinner av en rail..</p><p></p><p>Jag tror att du skulle må gott av att kanske komma ut lite i världen och att öppna ögonen. Det finns faktiskt mer än en väg att gå till samma mål. Keep your minds open dood.</p><p></p><p>Jon Olsson är inte känd bara för att han är Svensk. Han har även krönt framsidan på några av de mest respekterade skidtidningarna i världen..</p><p></p><p>-P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Per-Anders, post: 31094, member: 29121"] Jag skulle vilja se dig landa 30 grader fel när du landar efter en frontside "240" om du kör regular. Det kommer helt klart bli intressant eftersom du lär ha ryckt en hel del för att komma runt dina varv när du spinner av en rail.. Jag tror att du skulle må gott av att kanske komma ut lite i världen och att öppna ögonen. Det finns faktiskt mer än en väg att gå till samma mål. Keep your minds open dood. Jon Olsson är inte känd bara för att han är Svensk. Han har även krönt framsidan på några av de mest respekterade skidtidningarna i världen.. -P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Tillbaka
Topp