Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dupa" data-source="post: 31106" data-attributes="member: 31216"><p>Men vad i helvete är det med dig?</p><p>Jag har aldrig sagt något om nya trick som 270 mutegrab.... klart som fan du får kanthugg då... men om du däremot gör en 270 av en boardslide går det bra..</p><p>Och om du har NÅGON balans kan du landa även om du bara gör 240 grader av en boardslide...</p><p>sedan om du kollar lite nästa gång du är i parken ser du någ att alla inte landar efter 360 grader. Jag inklusive mina vänner kan klara att landa 30grader åt höger eller vänster utan att vurpa</p><p></p><p>osså det där med med att det går göra fler flippar på skidor är helt mysko...</p><p>Du kan snurra lika mycket, volta lika mycket osv. Grabbar är jag inte lika säker på...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dupa, post: 31106, member: 31216"] Men vad i helvete är det med dig? Jag har aldrig sagt något om nya trick som 270 mutegrab.... klart som fan du får kanthugg då... men om du däremot gör en 270 av en boardslide går det bra.. Och om du har NÅGON balans kan du landa även om du bara gör 240 grader av en boardslide... sedan om du kollar lite nästa gång du är i parken ser du någ att alla inte landar efter 360 grader. Jag inklusive mina vänner kan klara att landa 30grader åt höger eller vänster utan att vurpa osså det där med med att det går göra fler flippar på skidor är helt mysko... Du kan snurra lika mycket, volta lika mycket osv. Grabbar är jag inte lika säker på... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Tillbaka
Topp