Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dupa" data-source="post: 31153" data-attributes="member: 31216"><p>Jag anser inte att jag uttalar mig negativt om skidåkare... det enda jag uttrycker är att jag tycker att snowboard är mycket mer stilfullt och snyggare + att det är roliagre rails.</p><p></p><p>Med attityd menar jag hela livet människan lever. Shaun och Gigi verkr vara helsköna och schysta. Inte badasses men verkar ha riktigt jävla kul och drygar sig hela tiden... gör det hela så att det ser koolt ut.</p><p>Sedan har inte skidåkarnas trick sektion funnits tillräckligt länge för att skapa superlegender som Terje, Backman osv. Det gör ju att brädåkandet känns mer som orginalet och skidåkarna har börjat hängt på. iallafall är det många som ser det så. Och man kan ju inte förneka att skidåkarna har tagit en hel del/det mesta från snowboardsporten. Jag har inget emot det men jag blir irriterad på de som inte erkänner det. Jag fördömmer helt och hållet det första inlägget då jag ALDRIG sakt att snowboarders har mer rätt till hopp än skidåkarna.</p><p>Det enda jag absolut vidhåller är att rails på skidor är fult.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dupa, post: 31153, member: 31216"] Jag anser inte att jag uttalar mig negativt om skidåkare... det enda jag uttrycker är att jag tycker att snowboard är mycket mer stilfullt och snyggare + att det är roliagre rails. Med attityd menar jag hela livet människan lever. Shaun och Gigi verkr vara helsköna och schysta. Inte badasses men verkar ha riktigt jävla kul och drygar sig hela tiden... gör det hela så att det ser koolt ut. Sedan har inte skidåkarnas trick sektion funnits tillräckligt länge för att skapa superlegender som Terje, Backman osv. Det gör ju att brädåkandet känns mer som orginalet och skidåkarna har börjat hängt på. iallafall är det många som ser det så. Och man kan ju inte förneka att skidåkarna har tagit en hel del/det mesta från snowboardsporten. Jag har inget emot det men jag blir irriterad på de som inte erkänner det. Jag fördömmer helt och hållet det första inlägget då jag ALDRIG sakt att snowboarders har mer rätt till hopp än skidåkarna. Det enda jag absolut vidhåller är att rails på skidor är fult. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Tillbaka
Topp