Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dupa" data-source="post: 31178" data-attributes="member: 31216"><p>Jag anser fortfarande att du har helt fel.</p><p>Min klädsmak kan ändras. Samma sak som min musiksmak minapolitiska åsikter ochh i princip allt annat.</p><p>Ett exempel om det med politik:</p><p>En Kommunist och en moderat diskuterar något. Båda utgår från att deras politik är rätt. En av dem kan möjligtvis ändra åsikt eller kompromissa på vissa saker.</p><p>Samma sak om jag och min kompis står och diskuterar vilkens av två snowboardåkares stil som e coolast. han kna lägga fram något nytt argument som ställer den åkare han förespråkar i ett helt nytt ljus... jag kan se nått som jag inte tänkte på förut osv. så är det om det mesta. På dig låter det som om man är totalt låst i sin klädsmak och allt annat.</p><p>allt ändras ungefär på samma sätt du beskrev politiken(med uppväxt vänner osv.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dupa, post: 31178, member: 31216"] Jag anser fortfarande att du har helt fel. Min klädsmak kan ändras. Samma sak som min musiksmak minapolitiska åsikter ochh i princip allt annat. Ett exempel om det med politik: En Kommunist och en moderat diskuterar något. Båda utgår från att deras politik är rätt. En av dem kan möjligtvis ändra åsikt eller kompromissa på vissa saker. Samma sak om jag och min kompis står och diskuterar vilkens av två snowboardåkares stil som e coolast. han kna lägga fram något nytt argument som ställer den åkare han förespråkar i ett helt nytt ljus... jag kan se nått som jag inte tänkte på förut osv. så är det om det mesta. På dig låter det som om man är totalt låst i sin klädsmak och allt annat. allt ändras ungefär på samma sätt du beskrev politiken(med uppväxt vänner osv.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Tillbaka
Topp