Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gath" data-source="post: 31193"><p>hehe, skrattar åt hela grejen fast kanske mest åt diskussionen mot ulath eller vad han hette med sin 240 off. fan, hur många här är de som gör en bs eller fs rail på brädan i exakt 90 grader, antagligen när du hopppar av så lär du ju förmodligen snurra lite på railen innan du lyfter vilket gör att du kanske bara behöver snurra 200-240 grader. sen att de heter 270 off å att ulath skrev fel kan man ju oxå ha lite överseende med. eller har man oxå lite rotation redan när man landar på railen.</p><p>har faktist dessutom sett en nose slide med skidor å skrattade så jag inte visste vad, roligaste jag sett, såg urskoj ut.</p><p>att jag inte har sett fler än denna bör kanske tilläggas...</p><p></p><p>däremot respekterar jag skidåkare som hoppar å jibbar minst lika mycke som snowboard åkare. blev helfrälst på skidor sen jag var i ramis förra våren sen jag såg ett gäng grabbar sätta 540, 720, d-spins å mistys efter varandra hur snyggt som helst. efter de åker jag både snowboard å skidor överallt...</p><p></p><p>respekt till alla som åker på snö, även kiddies, man var ju själv en många år sen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gath, post: 31193"] hehe, skrattar åt hela grejen fast kanske mest åt diskussionen mot ulath eller vad han hette med sin 240 off. fan, hur många här är de som gör en bs eller fs rail på brädan i exakt 90 grader, antagligen när du hopppar av så lär du ju förmodligen snurra lite på railen innan du lyfter vilket gör att du kanske bara behöver snurra 200-240 grader. sen att de heter 270 off å att ulath skrev fel kan man ju oxå ha lite överseende med. eller har man oxå lite rotation redan när man landar på railen. har faktist dessutom sett en nose slide med skidor å skrattade så jag inte visste vad, roligaste jag sett, såg urskoj ut. att jag inte har sett fler än denna bör kanske tilläggas... däremot respekterar jag skidåkare som hoppar å jibbar minst lika mycke som snowboard åkare. blev helfrälst på skidor sen jag var i ramis förra våren sen jag såg ett gäng grabbar sätta 540, 720, d-spins å mistys efter varandra hur snyggt som helst. efter de åker jag både snowboard å skidor överallt... respekt till alla som åker på snö, även kiddies, man var ju själv en många år sen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Va fan åker skibums halfpipe och quarterpipe för???
Tillbaka
Topp