Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
seriöst om ja klipper en trailer tkr min morsa den är sevärd, ingen bra o jämföra med en vuxen som inte är insatt, det blir bara heelt sunk om ja säger det så.SverigeTomten sa:Oh yeah!jonathan-o sa:sh111t om din morsa anser den vara sevärd måste den vara den bästaste filmer ever.SverigeTomten sa:Jag har aldrig varit riktigt förtjust i skidfilmer eftersom jag ser inget unikt hos dem.
Jag vill inte hata men jag kan inte se så mycket kreativa saker inom skidfilmsbranschen, det kanske beror på att jag är snowboardåkare och vet inte riktigt hur det är att stå på två par skiis.
DÄREMOT, så kan jag föreslå några av årets snowboardfilmer som är vansinnigt bra gjorda.
Kolla på "Thats it, thats all". Gjord av QS, RedBull och Co. Min morsa såg på trailern (hon är inte det minsta insatt i brädåkning) och hon tyckte att den var sevärd.
Jag ska å kolla filmen på bio nu till helgen, det blir fett!
Helt ok klipp. Men det känns VERKLIGEN som ett medelålders gubbe sitter och redigerar och regiserar hela filmen. "Säg vad bergen betyder för dig" ^^ Snälllllla!pasen sa:Under the influence är helt sjuk, speciellt Dana Flahrs del
Nej, berätta merRydellen sa:Helt ok klipp. Men det känns VERKLIGEN som ett medelålders gubbe sitter och redigerar och regiserar hela filmen. "Säg vad bergen betyder för dig" ^^ Snälllllla!pasen sa:Under the influence är helt sjuk, speciellt Dana Flahrs del
Musiken va riktig missmatch och VARFÖR har dom ens en "jibbdel"...Snälla alla vet att TGRare är 40+ och inte håller på med skiten. Sammy Carlson hyrs in för att kunna sälja lite fler filmer. Gissar på att minst 500 randoms skulle kunna göra en bättre part än hans om dom fick chansen!!!!!!
Nää ärligt jag blev så less på hela filmen. Sämsta skiten på länge!
Dana Flahr och självklart Morrison är det ENDA som håller filmen lite levande.
En sak till som jag kom på. Delat på klipp med absinthe och MSP men bara fått "skiten" av klippen. Suck....varför gör dom så ens!? man jämför och blir besviken.
OCH den där jävla slowmotionen HELA tiden...
Jag blir förbannad när jag ser filmen. Ge mig budgeten så skall jag utan större kunskap få till ett bättre koncept och film! SHIT!
CLAIM va typ 10ggr bättre och mer "in real life" än denna pinsamma gubb-puder-slowmo segdeg film .....
Hackat den tillräckligt?
Haha, kan hålla med om att "why do you ski" scenerna är sjukt fjantiga, samma sak i varje film...Kruxelidux sa:Nej, berätta merRydellen sa:Helt ok klipp. Men det känns VERKLIGEN som ett medelålders gubbe sitter och redigerar och regiserar hela filmen. "Säg vad bergen betyder för dig" ^^ Snälllllla!pasen sa:Under the influence är helt sjuk, speciellt Dana Flahrs del
Musiken va riktig missmatch och VARFÖR har dom ens en "jibbdel"...Snälla alla vet att TGRare är 40+ och inte håller på med skiten. Sammy Carlson hyrs in för att kunna sälja lite fler filmer. Gissar på att minst 500 randoms skulle kunna göra en bättre part än hans om dom fick chansen!!!!!!
En sak till som jag kom på. Delat på klipp med absinthe och MSP men bara fått "skiten" av klippen. Suck....varför gör dom så ens!? man jämför och blir besviken.
Jag blir förbannad när jag ser filmen. Ge mig budgeten så skall jag utan större kunskap få till ett bättre koncept och film! SHIT!
CLAIM va typ 10ggr bättre och mer "in real life" än denna pinsamma gubb-puder-slowmo segdeg film .....
Hackat den tillräckligt?![]()
Haha...Emil vilken toksågning :P SHeet vad jag är sugen på att se den nu och sedan ha en lång diskussion om vad som var dåligt/bra..Rydellen sa:Helt ok klipp. Men det känns VERKLIGEN som ett medelålders gubbe sitter och redigerar och regiserar hela filmen. "Säg vad bergen betyder för dig" ^^ Snälllllla!pasen sa:Under the influence är helt sjuk, speciellt Dana Flahrs del
Hackat den tillräckligt?
Haha...Ironi ngn? De drev väl liiite med sig själva under i stort sett hela filmen. Se trailerna iaf...där får man ju rätt bra grepp om att de driver med sig själva.Ohm1e sa:ang Claim
Är den så bra som dem säger på trailern?
"The greatest ski movie of the year.... ever"
Tänkte dom sätter ju endel press på sig när dom gör så, för då förväntar man sig ju lite MER än bara bra!
Där instämmer jag helt och hållet.Eric_W sa:Personligen tycker jag årets bästa film änsålänge är Journal.
Om man spoolar i vissa jibbdelar vill säga. Grymt skön musik och skön lekful åkning,
hmm är du galen?aepe sa:Jag tycker faktiskt The Massive var riktigt bra. Lätt på topp tre av årets tycker jag. Men ni har rätt när det gäller musiken. Den saknade variation så det smäller om det. Verkligen beklagligt.
Snacka om att skidfilmsmusiken har ändrats med åren. Tittade på Global Storming från MSP 1999, där de endast spelar slipknots wait and bleed och dylikt.
Där instämmer jag helt och hållet.Eric_W sa:Personligen tycker jag årets bästa film änsålänge är Journal.
Om man spoolar i vissa jibbdelar vill säga. Grymt skön musik och skön lekful åkning,
SLUTLIGEN: Jag har frågat förut men inte hittat något svar. VAR I CLAIM ÄR JON? Han är både med i trailern och i eftertexten bland de andra åkarna. Men påträffas inte i någon sekvens i filmen :S
du får nog definiera dig lite mer vad du menar med galen...Stepup sa:hmm är du galen?aepe sa:Jag tycker faktiskt The Massive var riktigt bra. Lätt på topp tre av årets tycker jag. Men ni har rätt när det gäller musiken. Den saknade variation så det smäller om det. Verkligen beklagligt.
Snacka om att skidfilmsmusiken har ändrats med åren. Tittade på Global Storming från MSP 1999, där de endast spelar slipknots wait and bleed och dylikt.
SLUTLIGEN: Jag har frågat förut men inte hittat något svar. VAR I CLAIM ÄR JON? Han är både med i trailern och i eftertexten bland de andra åkarna. Men påträffas inte i någon sekvens i filmen :S