Vad Andvänder Ni För Redigeringsprogram

MSvensson

Ny medlem
Har inga speciela mer en dem som fins på datan typ: Movie Maker, Photo Story 3, Win DVD creatur m.m.
Är det värt att köpa ngt program? vad är bra?
Jag vill kunna bränna över till DVD men det ända jag kan fixa det me är Win DVD creatur eller kan man göra dt me dem andra programmen??

hjälp!

använder mej av adobe premiere pro och pinnacle studio 9..men ett tips..använd inte windows movie maker om du sska göra filmer..de kan låsa sig då och då..och även om man sparar hela tiden så går de inte å upp projektet sen:(..men adobe å pinnacle e bra..men visst , om du ska köpa dom så e de lite dyra..ligger väl mella 1000-1700 kr..

arcsoft showbiz dvd väldigt lätt o bra(för mig ny börjare)

hehe adobe premiere pro kostar ngt mer än 1000-1700 :)

själv använder jag Premiere Pro i kombination med senaste After Effects och Photoshop.

finns det inga trevliga bra program man kan ladda ner gratis om man inte har en sådan multigravitationsplånbok?

premiere elements är lite lättare och inte lika avancerat som vanliga adobe premiere 7.0 t.ex.
jag kör med pinnacle 8....nedladdat.... tycker det är bättre än 9:an

adobe premiere pro och pinnacle studio 9 så klart!!!!!! ursäkta men för fan vilken idiot använder WMM!!!!!! typ d sämsta redigerings programet sen saxen uppfanns!!!!!!! asså adobe premiere pro e fett nice. use it!!!!!

AoÅ

Jag har hållt på både med Pinnacle, Vegas Video, Adobe Premiere Pro och Final Cut Pro.

Enligt min åsikt passar Pinnacle och Vegas för att redigera semesterfilmer med familjen.
Final Cut och Premiere känns som samma program fast i olika kläder, dock är Final Cut stabilare och layouten tilltalar mig mer.
Det är även Final Cut jag kan bäst.

Tillbaka
Topp