Vad är det för fel på Jons blogg?

Tja,

det har varit lite trassel med Jons uppgraderade blogg. Bland annat har vi flyttat bloggen till nya servrar. Allt borde verkligen ha varit färdigslipat och klart redan till WinterJam men, det är faktiskt lite kvar ännu.

Varför flyttar vi då bloggen? Jo, för att vi försöker göra något som inte gjorts förut. Bland annat experimenterar vi med video i riktigt höga kvaliteter utan att era datorer kommer att storkna. Det kommer att bli riktigt krispigt.

De som jobbar med tekniken jobbar hårt på att lösa allt. Och jag kan bara be ruskigt mycket om ursäkt att det inte redan är fixat. Ingen skugga över Jon, Josh och Crill... problemen finns på tekniksidan. Kan bara be om ert tålamod en liten stund till. Det kommer verkligen att knäcka det mesta, när det är intrimmat.

All the best,

:: håkan ::

[ inte tekniker – försöker bara se till att grejorna blir fixade ]

Blir som att gå över från svt play till prima då! :-)

Hehe...

jag är som sagt ingen tekniker, men det jag vet är att försöker att komprimera 200 MB-filer så att de går smidigt att klämma ner i burken när man tittar; utan att man ska behöva sitta på ett monster till uppkoppling.

Det är egentligen inte filmfunktionerna som strular – men en hel del saker hänger ihop – det jobbas skithårt på att ordna allt. Stay tuned to enjoy the whole enchilada...

:: h ::

Tillbaka
Topp