Nä? Är det sant, det va iof sjuuukt tufft! eller ... ?NickeD sa:typ de va en kille som stog i vägen vid första hoppet ja ba ¨flytta på dej snorunge¨ då flytta han sej inte åkte ikapp han sen å sa ¨barnbacken e ditåt snorunge, hatar snowboard åkare¨ sen slänger unge i vägen sin snowboard å börjar grina å skriker 30.min senare kmr han me sin morsa å skäller ut mej i 5.min ja ba ¨ men lär skitungen åka innan han e i parken¨ sen drar dom å nåra äldre killar längre fram i könn ba ¨fan va bra gjort han förtjännar fan inte åka i parken¨senåkte vi lyckliga hela dan:D
//NickeD
ha ja sakt att de skulle va tufft elr??frandfors sa:Nä? Är det sant, det va iof sjuuukt tufft! eller ... ?NickeD sa:typ de va en kille som stog i vägen vid första hoppet ja ba ¨flytta på dej snorunge¨ då flytta han sej inte åkte ikapp han sen å sa ¨barnbacken e ditåt snorunge, hatar snowboard åkare¨ sen slänger unge i vägen sin snowboard å börjar grina å skriker 30.min senare kmr han me sin morsa å skäller ut mej i 5.min ja ba ¨ men lär skitungen åka innan han e i parken¨ sen drar dom å nåra äldre killar längre fram i könn ba ¨fan va bra gjort han förtjännar fan inte åka i parken¨senåkte vi lyckliga hela dan:D
//NickeD
Nej, men de va ju skit coolt. Önskar att jag en dag blir så cool som du är!NickeD sa:ha ja sakt att de skulle va tufft elr??frandfors sa:Nä? Är det sant, det va iof sjuuukt tufft! eller ... ?NickeD sa:typ de va en kille som stog i vägen vid första hoppet ja ba ¨flytta på dej snorunge¨ då flytta han sej inte åkte ikapp han sen å sa ¨barnbacken e ditåt snorunge, hatar snowboard åkare¨ sen slänger unge i vägen sin snowboard å börjar grina å skriker 30.min senare kmr han me sin morsa å skäller ut mej i 5.min ja ba ¨ men lär skitungen åka innan han e i parken¨ sen drar dom å nåra äldre killar längre fram i könn ba ¨fan va bra gjort han förtjännar fan inte åka i parken¨senåkte vi lyckliga hela dan:D
//NickeD
Nej, men eftersom du vart stolt över det du sa så säger det sig självt att du tycker det är ganska tufft. Sen hade du aldrig skrivit i denna tråd å skrytit över din tuffhet.NickeD sa:ha ja sakt att de skulle va tufft elr??frandfors sa:Nä? Är det sant, det va iof sjuuukt tufft! eller ... ?NickeD sa:typ de va en kille som stog i vägen vid första hoppet ja ba ¨flytta på dej snorunge¨ då flytta han sej inte åkte ikapp han sen å sa ¨barnbacken e ditåt snorunge, hatar snowboard åkare¨ sen slänger unge i vägen sin snowboard å börjar grina å skriker 30.min senare kmr han me sin morsa å skäller ut mej i 5.min ja ba ¨ men lär skitungen åka innan han e i parken¨ sen drar dom å nåra äldre killar längre fram i könn ba ¨fan va bra gjort han förtjännar fan inte åka i parken¨senåkte vi lyckliga hela dan:D
//NickeD
inte ett skiljetecken i hela texten, annat än en liten punkt mellan 30 och min? herregud, vart är världen på väg? otroligt häftig berättelse förresten, knäckte min fullständigt.NickeD sa:typ de va en kille som stog i vägen vid första hoppet ja ba ¨flytta på dej snorunge¨ då flytta han sej inte åkte ikapp han sen å sa ¨barnbacken e ditåt snorunge, hatar snowboard åkare¨ sen slänger unge i vägen sin snowboard å börjar grina å skriker 30.min senare kmr han me sin morsa å skäller ut mej i 5.min ja ba ¨ men lär skitungen åka innan han e i parken¨ sen drar dom å nåra äldre killar längre fram i könn ba ¨fan va bra gjort han förtjännar fan inte åka i parken¨senåkte vi lyckliga hela dan:D
//NickeD
Alltså seriöst kan det inte finnas en forumkategori för dej, o alla som är som du som heter typ "svenska för proffs", där ni kan sitta o skryta om era svenska betyg o tävla om vem som skriver bäst. Lägg ner o klaga på om man skriver utan skiljetecken.Lee-nus sa:inte ett skiljetecken i hela texten, annat än en liten punkt mellan 30 och min? herregud, vart är världen på väg? otroligt häftig berättelse förresten, knäckte min fullständigt.NickeD sa:typ de va en kille som stog i vägen vid första hoppet ja ba ¨flytta på dej snorunge¨ då flytta han sej inte åkte ikapp han sen å sa ¨barnbacken e ditåt snorunge, hatar snowboard åkare¨ sen slänger unge i vägen sin snowboard å börjar grina å skriker 30.min senare kmr han me sin morsa å skäller ut mej i 5.min ja ba ¨ men lär skitungen åka innan han e i parken¨ sen drar dom å nåra äldre killar längre fram i könn ba ¨fan va bra gjort han förtjännar fan inte åka i parken¨senåkte vi lyckliga hela dan:D
//NickeD
//skrivfelsjagande pedant
men förlåt för att ja skrev de då??? ja ha ju fan ba svara på ¨Vad är det värsta du sagt till någon i backen?¨Soderpundarn sa:Nej, men eftersom du vart stolt över det du sa så säger det sig självt att du tycker det är ganska tufft. Sen hade du aldrig skrivit i denna tråd å skrytit över din tuffhet.NickeD sa:ha ja sakt att de skulle va tufft elr??frandfors sa:Nä? Är det sant, det va iof sjuuukt tufft! eller ... ?
En sån som du borde helt allvarligt få gå i sommarskola, fast jag tvivlar starkt på att det kommer hjälpa! När man skriver ett foruminlägg här på Freeride borde man kunna skärpa till sig och skriva betydligt bättre!NickeD sa:men förlåt för att ja skrev de då??? ja ha ju fan ba svara på ¨Vad är det värsta du sagt till någon i backen?¨Soderpundarn sa:Nej, men eftersom du vart stolt över det du sa så säger det sig självt att du tycker det är ganska tufft. Sen hade du aldrig skrivit i denna tråd å skrytit över din tuffhet.NickeD sa:ha ja sakt att de skulle va tufft elr??
sjukt häftigt, hur vågar du, när de dessutom inte förstår vad du säger? är det här månne liftåkningens motsvarighet till extremskidåkningen - extremliftåkning? nej, lägg ner sån skit och bete er som folk i backar och liftar kids.sthlm_jibber sa:akta på dig din feta tysk.
användsi liftköer i österike, ibland har ja börgat hacka på deras skidor och knäppt loss dem från bindningen
fyfan va fult haha, kan fan se mig det framför mig!The_Cat sa:Såg en blade-unge som föll i väggen (hundfjället) när jag satt i sittliften. Vände mig till tanten som satt bredvid mig, korsade ögonen å sa "your next!" hon fatta inte riktigt så det blev lite tryckt men.....
om jag hade vart du skulle jag fan åkt ikapp han och sen brytit hans stavar? jävla unge, sånna som han borde hängasJ4K0B sa:Jag var i Finland och åkte, och uti dom största hoppen så brukar det alltid stå lite folk och titta.. Och då stod det nån 11 årig kille bredvid hoppet, och när jag var 2 meter ifrån att flyga ut från hoppet så tryckte han fram sig med sina stavar så att jag ramlade. Då skrek jag lite ord som man inte ska nämna häramen sen åkte han bara iväg och jag hann inte följa efter eftersom att mina skidor hade lossnat. Såg han inte nå mera den dagen... okej lite gammal tråd att skriva i men vafan
haha låter ju troligt... att deras pappa var rädd för dig o din gangsterkompis XDPohjo sa:Jag lärde min polare åka bräda , sen var det massa jämnåriga "gangster"grabbar som stod och skratta , jag lacka ur så klart ! Jag åkte ifatt dom , Stoppade dom och drog av mig brädan på fötterna ! Jag sa inget utan jag inlede träffen med en hälsning från min höger han ! Jag stod sedan och vevade och min kompis hoppa in ! Sedan åkte dom där ifrån óch jag fråga gubben brevid . Ursäkta är du deras pappa ? - Ne sa han , jag känner inte dom , han åkte sedan iväg ! Lite senare såg jag dom hoppa in i bilen med Gubben som sa att han inte kände dom !
en rätt så konstig historia faktist :D
Peace
haha är du säker på att han var 11 år? men sånt hatar jag ocksåjibbba sa:Jag var i Finland och åkte, och uti dom största hoppen så brukar det alltid stå lite folk och titta.. Och då stod det nån 11 årig kille bredvid hoppet, och när jag var 2 meter ifrån att flyga ut från hoppet så tryckte han fram sig med sina stavar så att jag ramlade. Då skrek jag lite ord som man inte ska nämna häramen sen åkte han bara iväg och jag hann inte följa efter eftersom att mina skidor hade lossnat. Såg han inte nå mera den dagen... okej lite gammal tråd att skriva i men vafan
Ne men det är sant , inte för att han var rädd förmodligen utan för att han skämdes för att han bara kollade på och inte gjorde nått ! jag vet inte men så var det iallafall :DMangeeeee sa:haha låter ju troligt... att deras pappa var rädd för dig o din gangsterkompis XDPohjo sa:Jag lärde min polare åka bräda , sen var det massa jämnåriga "gangster"grabbar som stod och skratta , jag lacka ur så klart ! Jag åkte ifatt dom , Stoppade dom och drog av mig brädan på fötterna ! Jag sa inget utan jag inlede träffen med en hälsning från min höger han ! Jag stod sedan och vevade och min kompis hoppa in ! Sedan åkte dom där ifrån óch jag fråga gubben brevid . Ursäkta är du deras pappa ? - Ne sa han , jag känner inte dom , han åkte sedan iväg ! Lite senare såg jag dom hoppa in i bilen med Gubben som sa att han inte kände dom !
en rätt så konstig historia faktist :D
Peace
du kanse var oserös btw, men man vet ju aldrig HAHA ^^