Vad är det värsta du sagt till någon i backen?

Lee-nus sa:
sthlm_jibber sa:
akta på dig din feta tysk.
användsi liftköer i österike, ibland har ja börgat hacka på deras skidor och knäppt loss dem från bindningen
sjukt häftigt, hur vågar du, när de dessutom inte förstår vad du säger? är det här månne liftåkningens motsvarighet till extremskidåkningen - extremliftåkning? nej, lägg ner sån skit och bete er som folk i backar och liftar kids.
Jadu, nu kan du inte hacka på att andra personer skriver dåligt. Stor bokstav i början av mening, frågetecken efter fråga, (hur vågar du?)

HannesFL sa:
jibbba sa:
Jag var i Finland och åkte, och uti dom största hoppen så brukar det alltid stå lite folk och titta.. Och då stod det nån 11 årig kille bredvid hoppet, och när jag var 2 meter ifrån att flyga ut från hoppet så tryckte han fram sig med sina stavar så att jag ramlade. Då skrek jag lite ord som man inte ska nämna hära :) men sen åkte han bara iväg och jag hann inte följa efter eftersom att mina skidor hade lossnat. Såg han inte nå mera den dagen... okej lite gammal tråd att skriva i men vafan
haha är du säker på att han var 11 år? men sånt hatar jag också :)
jamen runt 11-12 typ :p

Jag sa bög till en kille en gång, sen sa han inge mer till mig för jag är så stor och stark och äter gröt varje morgon!

Jag har väl aldrig uttryckt mig på något taskigt sätt nån gång men där imot har jag knäppt av skidorna på någon dansk som trängde sig för att sedan rammla i liftkön vilkken resulterade att han ine kom upp. Detta hände i Isaberg vilket jag har förståelse för, det är ju miljoner danskar där!

Vet inte vad det värsta jag sagt är, Tycker generelt att alla ska få åka i backen oavsett vilken klass man håller.
Men jag tände verkligen till en gång då en barn familj hade satt sig å fika långt ner i landningen (typ nästan nere vid the palm) omöjligt att se dom.
Jag kommer, ser dem inte fören jag vridit runt rotationen men man blir shockad för fan.
Det värsta vad att gubben i familjen börjar skälla ut mig efter noter.
Då sprack det..............det blev nått i stil med
"ERA JÄVLA IDIOTER; VA FAN HÅLLER NI PÅ MED
DU ÄR JU SJUK I HUVUDET; LÄS REGLERNA FÖR PARKÅMRODET DiN JÄVLA 08:a"
men jag är snäll i vanliga fall!

Jag sa, efter att mottagit många hårda och opistade landningar + diverse hot angående min liftåkning åt en liftvakt att alla hatade honom och att han var den sämsta liftvakten backen haft. Jag kränkte även han rätt bra på msn senare pga av detta, och någon vecka senare var han borta från backen.

Det ångrar jag, för i själva verket var han en av dom bästa liftvakterna som funnits och han var den enda som lyckats fixa ihop en tävling, pistat landningarna någorlunda och vågade vara oseriös. Han blev riktigt sårad av mig, även om min kritik inte var riktad mot honom kanske den blev lite hård.

Jag kommer troligtvis ringa upp denna kille trots att detta var några år sedan, och säga åt han villket toppenjobb han gjorde på anläggningen och att det var synd att han försvann.

felix sa:
Jag sa, efter att mottagit många hårda och opistade landningar + diverse hot angående min liftåkning åt en liftvakt att alla hatade honom och att han var den sämsta liftvakten backen haft. Jag kränkte även han rätt bra på msn senare pga av detta, och någon vecka senare var han borta från backen.

Det ångrar jag, för i själva verket var han en av dom bästa liftvakterna som funnits och han var den enda som lyckats fixa ihop en tävling, pistat landningarna någorlunda och vågade vara oseriös. Han blev riktigt sårad av mig, även om min kritik inte var riktad mot honom kanske den blev lite hård.

Jag kommer troligtvis ringa upp denna kille trots att detta var några år sedan, och säga åt han villket toppenjobb han gjorde på anläggningen och att det var synd att han försvann.
nää, nu blir jag ledsen på dig =/. man ska va snääll mot snälla personer

Mest blivit tagen av stridenshetta när någon står och stampar på en skidor i liftkön.
Folk som åker in framför hopp/landningar osv har fått några dumma ord också.
Jag är så stygg :(

Lee-nus sa:
jag sa hej till en tjej i liften en gång. hon svarade hej tillbaka, och sen pratade vi aldrig mer. stort ögonblick för mig.

lägg ner tråden, det här är väl inte roligt?
ska man skryta med vad man sagt för kassa saker till andra? i'm out...
i agree...

en gång slog jag ner ett gäng brutalt och tog deras pengar o skidor. numera sitter jag på freeride via fängelsets dator.

alltså jag älskar den här tråden :DDD sjukt rolig ju!
gör folk fel i backen är det självklart att man ska säga åt dom - på ett bra sätt.
men småbarn som står i landningarna, ligger på railsen, inte fångar liften, snorar, är kaxiga, tar upp hela backen i en sväng & och ligger på kickarna - dom klarar jag inte av, men det är bara för att jag vet att jag varit precis likadan om inte värre en gång i tiden :))

le tigre - deceptacon
är ett hett musiktips!

Men snälla små vänner!

Först och främst borde ni lära er att skriva ordentligt. Med det menar jag stavning, uppbyggnad av meningar, grammatik osv.. Många svåra ord det förstår jag, men det kan vara värt att kolla upp jag lovar!

Sedan är det väl så att det inte bara är "Jibbersh" som "åker" skidor. Alla problem som ni väljer att ta upp i denna fantastiskt korkade lilla tråd är relaterade till park/hopp..
Konstigt nog är det nog så att de flesta hårda ord som uttalas i dagens pister är just relaterade till dessa områden. Undrar just vad det beror på!?
I pisterna är det frågan om vanligt "vett".. (ännu ett svårt ord kanske, men dock..)

Några ord på vägen till alla "coola" boys i denna tråd som vältaligt och fint uttryckt sin enorma verbala förmåga genom att skälla på andra människor i backen.. (eller rättare sagt i parken..)

1. Alla har lika stor rätt att åka skidor, oavsett kunskap!
2. Tro inte att just du är världsmästare för att du nästan kan sätta en 720!
3. Barn lär sig åka skidor, och låt dem göra det! Du var nog inte "Jon Olsson" i början du heller.. Även om du må tro att du är det nu.. vilket du INTE är!!!
4. Lär er läsa och skriva innan ni gör fler kloka inlägg i denna fantastiska debatt!
5. Trådar som denna borde ej tillåtas överhuvudtaget. De bidrar endast till sådant som inte hör sporten till!!

"Ni äro alla de man kallar för enuk. Dvs man vet hr det skall göras, men man kan inte göra det själv. Därför är det lättare att skylla på andra"!!

/MK

hahha jag brukar kliva därbak på folks bindningar så dom tappar skidorna alldeles när dom ska ta liften men jag gör det bara för å hämnas på nånting..

JBownz sa:
hahha jag brukar kliva därbak på folks bindningar så dom tappar skidorna alldeles när dom ska ta liften men jag gör det bara för å hämnas på nånting..
Sen skiter du ner dig när dom vänder sig om?

Karl_Martensson sa:
Men snälla små vänner!

Först och främst borde ni lära er att skriva ordentligt. Med det menar jag stavning, uppbyggnad av meningar, grammatik osv.. Många svåra ord det förstår jag, men det kan vara värt att kolla upp jag lovar!

Sedan är det väl så att det inte bara är "Jibbersh" som "åker" skidor. Alla problem som ni väljer att ta upp i denna fantastiskt korkade lilla tråd är relaterade till park/hopp..
Konstigt nog är det nog så att de flesta hårda ord som uttalas i dagens pister är just relaterade till dessa områden. Undrar just vad det beror på!?
I pisterna är det frågan om vanligt "vett".. (ännu ett svårt ord kanske, men dock..)

Några ord på vägen till alla "coola" boys i denna tråd som vältaligt och fint uttryckt sin enorma verbala förmåga genom att skälla på andra människor i backen.. (eller rättare sagt i parken..)

1. Alla har lika stor rätt att åka skidor, oavsett kunskap!
2. Tro inte att just du är världsmästare för att du nästan kan sätta en 720!
3. Barn lär sig åka skidor, och låt dem göra det! Du var nog inte "Jon Olsson" i början du heller.. Även om du må tro att du är det nu.. vilket du INTE är!!!
4. Lär er läsa och skriva innan ni gör fler kloka inlägg i denna fantastiska debatt!
5. Trådar som denna borde ej tillåtas överhuvudtaget. De bidrar endast till sådant som inte hör sporten till!!

"Ni äro alla de man kallar för enuk. Dvs man vet hr det skall göras, men man kan inte göra det själv. Därför är det lättare att skylla på andra"!!

/MK
Visst att alla har rätt att åka skidor men bara för att småbard är nybörjare har dom inte rätt att ligga/stå i kicken eller landning. och nu värkar du tror att du är svenska lärare vilket du inte är.

Fjunesh sa:
Lee-nus sa:
jag sa hej till en tjej i liften en gång. hon svarade hej tillbaka, och sen pratade vi aldrig mer. stort ögonblick för mig.

lägg ner tråden, det här är väl inte roligt?
ska man skryta med vad man sagt för kassa saker till andra? i'm out...
i agree...
varför lägga ner tråden? den är rolig.

Kära Mr Fibretech..

: Småbard är nybörjare.... fast SMÅBARN är korrekt stavning!
: Värkar tro att jag är lärare.. VERKAR tro vore en korrekt stavning!
: Svenska lärare? Två ord som borde sitta ihop...

Inte ett dugg rolig tråd!
En tråd skapad av snorungar som har ett stort behov av att synas och höras i sin pipe/park/kick eller vad fan det nu heter..
En tråd där man kan framställa sig själv som "cool" fastän man inte ens vågar säga ifrån till mamma.

Lär er åka skidor och STAVA först... sedan kan ni gör hur många inlägg ni vill..
Alla är nybörjare någon gång... så även ni... antagligen även nu i denna stund!!

/MK

Karl_Martensson sa:
Kära Mr Fibretech..

En tråd skapad av snorungar som har ett stort behov av att synas och höras i sin pipe/park/kick eller vad fan det nu heter..
En tråd där man kan framställa sig själv som "cool" fastän man inte ens vågar säga ifrån till mamma.

Lär er åka skidor och STAVA först... sedan kan ni gör hur många inlägg ni vill..
Alla är nybörjare någon gång... så även ni... antagligen även nu i denna stund!!

/MK
Men vad gör du här på freeride om du har den inställningen? nu har tråden skapats, många tycker om den, inte du, du är sjuk. så låt den fortsätta! gillar du den inte så raporterar man som olämpligt material, men nu när den har funnits så länge så tror jag knappast att dom kommer låsa den.

Vad jag gör här på Freeride!?!?

Ja, först och främst uppskattar jag skidåkning. Och återigen menar jag SKIDÅKNING och inte att stå i en flack backe med några kullar och järnrör iklädd för stora kläder i väntan på att kunna ge en usel kommentar till första bästa nybörjare..
Detta är endast min personliga åsikt. Därmed betyder detta inte att jag på något sätt är sjuk som du antyder. Kanske är det rentav du som är lite krasslig..?
Tråden kommer säkerligen att fortsätta med en hel hop stackars krakar som berättar om hur tuffa de är mot nybörjare som "står på kicken".
Minst hälften av historierna är falska tror jag... och de som inte är det är fraser sagda av inkompetenta kålhuvuden!

Tips igen!

Varje mening börjar med stor bokstav!!!

MK

Karl_Martensson sa:
Kära Mr Fibretech..

/MK
Måste säga dig en sak MR Duktig, du har nyss predikat om att det ska vara stor bokstav efter punkt, men vad jag ser så har du skrivit: Alla är nybörjare någon gång... så även ni... antagligen även nu i denna stund!!

Ser 3 punkter och ingen stor bokstav efter det.

skrek asshole till en liftvärd i frankrike som jag retade mig på nåt så förbannat..hon blev inte så glad.

chillout sa:
Karl_Martensson sa:
Kära Mr Fibretech..

/MK
Måste säga dig en sak MR Duktig, du har nyss predikat om att det ska vara stor bokstav efter punkt, men vad jag ser så har du skrivit: Alla är nybörjare någon gång... så även ni... antagligen även nu i denna stund!!

Ser 3 punkter och ingen stor bokstav efter det.
Misstänker att även du har lite för stora brallor..
Men du har helt rätt! Även vanliga skidåkare gör misstag ibland!
MK

Nu är stavningspatrullen igång igen... Är det inte bättre att hålla sig till ämnet än att kritisera andra människors sätt att skriva?

C´mon we are people too, people do misstakes.

Karl_Martensson sa:
Vad jag gör här på Freeride!?!?

Ja, först och främst uppskattar jag skidåkning. Och återigen menar jag SKIDÅKNING och inte att stå i en flack backe med några kullar och järnrör iklädd för stora kläder i väntan på att kunna ge en usel kommentar till första bästa nybörjare..
Detta är endast min personliga åsikt. Därmed betyder detta inte att jag på något sätt är sjuk som du antyder. Kanske är det rentav du som är lite krasslig..?
Tråden kommer säkerligen att fortsätta med en hel hop stackars krakar som berättar om hur tuffa de är mot nybörjare som "står på kicken".
Minst hälften av historierna är falska tror jag... och de som inte är det är fraser sagda av inkompetenta kålhuvuden!

Tips igen!

Varje mening börjar med stor bokstav!!!

MK
Mina lärare har aldrig sagt att man ska ta varranat frågetecken och utropstecken.

Om du nu kallar ner kullar måste du vara en riktig amatör som är i barnparken.
Plus att det ser mycket snyggare ut att ha tighta för korta brallor som täcker ovankanten på pjäxorna samt en hjälm som klämmer ihop kinderna så man ser ut som du förmodligen gör.

NickeD sa:
typ de va en kille som stog i vägen vid första hoppet ja ba ¨flytta på dej snorunge¨ då flytta han sej inte åkte ikapp han sen å sa ¨barnbacken e ditåt snorunge, hatar snowboard åkare¨ sen slänger unge i vägen sin snowboard å börjar grina å skriker 30.min senare kmr han me sin morsa å skäller ut mej i 5.min ja ba ¨ men lär skitungen åka innan han e i parken¨ sen drar dom å nåra äldre killar längre fram i könn ba ¨fan va bra gjort han förtjännar fan inte åka i parken¨senåkte vi lyckliga hela dan:D

//NickeD
WOOOOOOW!!!!!!

Tillbaka
Topp