Men snälla små vänner!
Först och främst borde ni lära er att skriva ordentligt. Med det menar jag stavning, uppbyggnad av meningar, grammatik osv.. Många svåra ord det förstår jag, men det kan vara värt att kolla upp jag lovar!
Sedan är det väl så att det inte bara är "Jibbersh" som "åker" skidor. Alla problem som ni väljer att ta upp i denna fantastiskt korkade lilla tråd är relaterade till park/hopp..
Konstigt nog är det nog så att de flesta hårda ord som uttalas i dagens pister är just relaterade till dessa områden. Undrar just vad det beror på!?
I pisterna är det frågan om vanligt "vett".. (ännu ett svårt ord kanske, men dock..)
Några ord på vägen till alla "coola" boys i denna tråd som vältaligt och fint uttryckt sin enorma verbala förmåga genom att skälla på andra människor i backen.. (eller rättare sagt i parken..)
1. Alla har lika stor rätt att åka skidor, oavsett kunskap!
2. Tro inte att just du är världsmästare för att du nästan kan sätta en 720!
3. Barn lär sig åka skidor, och låt dem göra det! Du var nog inte "Jon Olsson" i början du heller.. Även om du må tro att du är det nu.. vilket du INTE är!!!
4. Lär er läsa och skriva innan ni gör fler kloka inlägg i denna fantastiska debatt!
5. Trådar som denna borde ej tillåtas överhuvudtaget. De bidrar endast till sådant som inte hör sporten till!!
"Ni äro alla de man kallar för enuk. Dvs man vet hr det skall göras, men man kan inte göra det själv. Därför är det lättare att skylla på andra"!!
/MK