vad är det?

vad är det?
Det är sådana där flocktillhörigheter. ;)
Små snorungar måste klä sig och göra likadant som alla andra (av samma flocktillhörighet), samtidigt som de vill stå ut från mer vuxet folk, då har de sådana "tuffa" saker på sig.

Annars så är det ett tydligt tecken på stockholmsjibbers som inte kan åka på annat sätt än på någon rail i cityneonan.

vad är det?
ZkinZ Jag tror aldrig vi kommer få reda på vad "handduken" är till för och varför dom har den. Men en sak är säker och det är att den inte gör nån nytta och det ser för djävla tattigt ut! det är skidbakens fjortisars nya grej.

vad är det?
en bandana används av olika gangstergäng i usa för att visa vilket gäng man tillhör. sen har den på nått vänster smittat skidåkningen, även om det inte lär vara för mycket gängmedlemmar som går att se i parker, bandanan till trots.

vad är det?
Jag har även sett att det förkommer bland vissa studenter! jag tycker att det ser förjävligt ut! Disktrasa ska va i diskhon!

/// GHK

vad är det?
Om man läser Douglas Adams "Liftarens guide till galaxen" får man reda på att det enda man egentligen behöver och inte kan klara sig utan, så är det, just det, en handduk. Personligen använder jag min till att sitta på i bastun efter en lång dags åkning. Men vad vet jag.

vad är det?
De är inte med i nån lite tävling då så att de har starttröjan instoppad i byxorna. Det brukar annars va rätt poppis...

vad är det?
En gång i tiden gick jag nån kurs i simhopp, har för mig att man kasta trasan i vattnet för att se landningen bättre. Lite jobbigt att åka ned med trasan ena hoppet och märka landningen, för att sen ta liften upp, göra ett hopp, sen upp med lift faan igen, ned och hämta trasan, upp med liften, märka landningen....inte mycket hoppandes här inte, men det e väl bara coolt att se den fladdra när man gör ett par snabba klosssvängar!

Tillbaka
Topp