Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Vad är egentligen skillnaden mellan herr- och dambyxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gone skiing" data-source="post: 1319156" data-attributes="member: 179533"><p>Jag kanske är lite trög men hur många funktioner finns det på ett par skalbyxor förutom fickor, dragkedjor och hängslen? Var är din konstruktiva kritik? Vad är det för funktioner du saknar frågor om? Sen finns det ju 2 punkter under denna kategori där du fritt kan skriva själv.</p><p></p><p>Jag förstår inte heller denna undersökning med frågor om hur man gör ”skidbyxor inkluderande”?</p><p>Det enda jag kan tänka mig är att göra de regnbågsfärgade..</p><p>..men jag antar att jag heller inte riktigt tillhör målgruppen heller.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gone skiing, post: 1319156, member: 179533"] Jag kanske är lite trög men hur många funktioner finns det på ett par skalbyxor förutom fickor, dragkedjor och hängslen? Var är din konstruktiva kritik? Vad är det för funktioner du saknar frågor om? Sen finns det ju 2 punkter under denna kategori där du fritt kan skriva själv. Jag förstår inte heller denna undersökning med frågor om hur man gör ”skidbyxor inkluderande”? Det enda jag kan tänka mig är att göra de regnbågsfärgade.. ..men jag antar att jag heller inte riktigt tillhör målgruppen heller. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Vad är egentligen skillnaden mellan herr- och dambyxor?
Tillbaka
Topp