Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vad är "kick, kicken " som står i alla beskri..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 398058"><p>Det var faktiskt en klurig fråga, trodde själv som face-plant sa att kicken endast är uthoppet men nu när jag började fundera kanske hela hoppet är en enda stor "kicker".</p><p></p><p>Inrunnet kan ni inte räkna in på "hoppet" utan det är ju bara vägen till hoppet.</p><p>Jag tror det beror på lite hur man ser det, liksom vad är kicken på ett JOI hopp, normalt bigjump, litet bigjump och ett puckelhopp? Alla är ju så olika, att det blir svårt att bedömma.</p><p></p><p>Jag tror nog ändå, att kicken är själva uthoppet men att ett helt hopp även kan benämnas kick, kicker eller så och då främst bc-kickar!</p><p></p><p>Knasigt struligt faktiskt, fråga Laffa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 398058"] Det var faktiskt en klurig fråga, trodde själv som face-plant sa att kicken endast är uthoppet men nu när jag började fundera kanske hela hoppet är en enda stor "kicker". Inrunnet kan ni inte räkna in på "hoppet" utan det är ju bara vägen till hoppet. Jag tror det beror på lite hur man ser det, liksom vad är kicken på ett JOI hopp, normalt bigjump, litet bigjump och ett puckelhopp? Alla är ju så olika, att det blir svårt att bedömma. Jag tror nog ändå, att kicken är själva uthoppet men att ett helt hopp även kan benämnas kick, kicker eller så och då främst bc-kickar! Knasigt struligt faktiskt, fråga Laffa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vad är "kick, kicken " som står i alla beskri..
Tillbaka
Topp