Sund1ng Ny medlem 2006-12-27 Vad är skillnaden? #1 Hejsan allihopa. Nån som vet vad skillnaden är mellan Oakley O-Frame och Oakley MX O-Frame. Tror ni att man kan även ha Oakley MX O-Frame i backen?
Hejsan allihopa. Nån som vet vad skillnaden är mellan Oakley O-Frame och Oakley MX O-Frame. Tror ni att man kan även ha Oakley MX O-Frame i backen?
E Ewasx Guest 2006-12-27 Vad är skillnaden? #2 det står väl skillnaden på hemsidan? http://oakley.com/ Senast ändrad: 2006-12-27
MedlemJapaner Aktiv medlem 2006-12-27 Vad är skillnaden? #3 MX o-frame är gjord för cross, ventilerar inte lika bra i kylan
henning2 Aktiv medlem 2006-12-27 Vad är skillnaden? #4 Jag skulle kunna tänka mig att mx oframe är mer förstärkt och större. + att för att dom inte ska klämma så när man har cross hjälm så är det nog mycket mer innervaddering på dom. Ta oakley (skid) oframe
Jag skulle kunna tänka mig att mx oframe är mer förstärkt och större. + att för att dom inte ska klämma så när man har cross hjälm så är det nog mycket mer innervaddering på dom. Ta oakley (skid) oframe
Sund1ng Ny medlem 2006-12-27 Vad är skillnaden? #5 tror ni att jag skulle kunna ha mx o-frame i backen eller tror ni att det blir för dålig ventilation?
tror ni att jag skulle kunna ha mx o-frame i backen eller tror ni att det blir för dålig ventilation?