vad fick du i julklapp?

EmilAlamaa

Medlem
vad fick du i julklapp?
Det kan ju vara roligt att veta vad alla här på fr fick i julklapp, sålänge det handlar om skidåkning.

lägg in en bild på det ni fick samt en liten beskrivande text ifall ni tycker det behövs!

Senast ändrad:
vad fick du i julklapp?
jag fick typ pengar o typ nv o uv filter hörlurar o sånt

btw jag fick en egen skid backe 200 meter lång :D

vad fick du i julklapp?
jag fick en gangsta suit av min mamma och ett gangsta suit av min pappa! :)
dom är skilda så dom köpta båda var sitt åt mej, haha! Ska lätt ha kvar båda!

vad fick du i julklapp?
Data mus, musmatta, tangentbord, vinter skor, choklad, talltee, bandana 2 hedsett till datan, bok, kortlek, 4-ports usb, olympus 850 sw(kamera 8megapix), 2gb minnes kort till kameran, kallingar och nån skämtsak=)

vad fick du i julklapp?
jag fick en gangsta suit av min mamma och ett gangsta suit av min pappa! :)
dom är skilda så dom köpta båda var sitt åt mej, haha! Ska lätt ha kvar båda!

vad fick du i julklapp?
En videokamera, med ett 8 gb sd-kort till, kallingar, tröja, pull up stång, aladin chocklad ask, scott googles, mössa, 2800kr, 500w ute lampa, (i förskott)

vad fick du i julklapp?
Vökl Wall med Marker Griffon bindningar, Salomon Kreation Pjäxor, Salomon Gangster Jacket och Pant i Lila, samt lite pengar å nå annat :)

vad fick du i julklapp?
en tvål som luktar ros och en hårborste, e så jävla förbannad. fick lite annan skit, typ en bok som heter (onödigt vetande). fick dock en lavinspade jag blev jävligt glad för men min slutsats om detta års gåvor är att det sög hårt.

vad fick du i julklapp?
fick ett par svarta crowbar med fire lins pengar,kläder,nya skidbyxor och skidbag och lite annan småskit;)

vad fick du i julklapp?
skidbrallor ripcurl och en moppehjälm, caberg, fick iofs min moppe för 20 dar sen så....

vad fick du i julklapp?
skullcandy icon/recruit o ett par braller av flickvännen,
ny glugg till kameran, en herrans massa deodoranter och parfymer, nån tröja och lite dollars.

vad fick du i julklapp?
inom skid åkning så blev det: premeneration på åka skidor, och ett par spk skid strumpor.....restan utav skidprylarna har jag redan fräscha grejjor...så behöver inte nå mer;)

haha, kommer stompa mina landninger mycket lättare nu med spk sockor, eller vad tror ni ?! hehe XD

vad fick du i julklapp?
Snacka om att vissa familjer här verkar bidra med 50 % av överkomsumtionen.

Nu har jag fått lite mer: Oakley Crowbars och pengar+ ett fodral till call of duty, då min otroligt smarta syrra inte kolla ifall skivan fattades då hon köpte det

Tillbaka
Topp