vad för bmx typ

vad för bmx typ
jag har bara en budget på 2500 för att jag har sommarjobbat och hanlda för resten så gt cyklarna faller bort jag har kollat på en Specialized fuse 3 och juste jag bor i stockholm

Senast ändrad:
vad för bmx typ
nu har man köpt en ny bemma det blev den här laddar up egen bild sen det gick lite över min budget då farsan och morsan betala 2000 och jag 1600 så den kosta 3600 ungefär men eftersom det var rea på den annars hade den kosta runt 7200

speclist:
Forum Counterpart Lite
Färg:Battle Blue
Ram :Forum PRO Convert frame - Double butted crmo - 21\" Top Tube.
Ramhöjd / Hjuldiameter :10\"
Framgaffel: 1 1/8\" Full Crmo-Threadless
Vevarmar :SUB-C 8 SPLINE-MID Sealed Bearing- 175mm.
Pedaler: VP Resin Plastic
Styre: Full Crmo 8\" rise.
Sadel :Haro Slim Saddle
Sadelstolpe: Haro H-Crest Info
Nav: 36h/36h, 3/8\"Frt/14mm Rr axle. Alloy Sealed Bearing Cassette
Utväxling: 25/9 w/Sealed Bearing Cassette One Piece Driver
Fälgar:Alienation 36/36 w/DW Rear
den väger 11.7kg

Senast ändrad:
vad för bmx typ
Själv ska man köpa en KHE Bar-bados idag :) verkar riktigt najs, för det lilla priset jag betalar. 2500 för hojjen + en ny uppsättning av däck med fälg :D

vad för bmx typ
Denzeleng sa:
Själv ska man köpa en KHE Bar-bados idag :) verkar riktigt najs, för det lilla priset jag betalar. 2500 för hojjen + en ny uppsättning av däck med fälg :D
är de en bar-bados am så köp förfan inte cykeln. cykeln har inte tätade lager någonstans. börjar dom glappa minsta lilla så blir de till att plocka fram magneten och hoppas på att alla kulor till lagren är kvar.. jag rekomenderar dig att köpa en cykel med tätade lager istället.

vad för bmx typ
köp en sån här annars på cykelringen för 3lax ungefär för att det är rea på dom (09)nu och den har kostat runt 7 lax så det är ingen skitdelar på den

vad för bmx typ
Alex_Sverin sa:
Denzeleng sa:
är de en bar-bados am så köp förfan inte cykeln. cykeln har inte tätade lager någonstans. börjar dom glappa minsta lilla så blir de till att plocka fram magneten och hoppas på att alla kulor till lagren är kvar.. jag rekomenderar dig att köpa en cykel med tätade lager istället.
jag har en khe bar-bados am och det är inga som hällst problem med den som ingen annan cykel har

Tillbaka
Topp