Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vad för skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Zakarias" data-source="post: 101927" data-attributes="member: 36378"><p>Ta inte B4, B4 är nästa års modell utav B3 med exakt samma mått. Jag skulle ta nästa års BC om nu det valet finns,( med tanke på att du håller på med jibbing). BC:n nästa år kommer att ha 100 mm midja och jävligt snygg design. Annars så är den uppbyggd exakt som årets.</p><p></p><p>Tillläg: B4 Är inte ross fetaste nästa år, om jag kommer ihåg rätt så kommer den heta Bandit Syntax, Sympathex eller nått likande. Den skilljer sig på alla sätt från B4. Sjukt styv tail samt den har ingen semitwintip. liknar väldigt mycket Ross Teamåkar skida (Hugo Harrison Pro) i styvheten i tailen.</p><p>Denna skida kommer inte vara lätt att få tag på.</p><p></p><p>B3 nästa år kommer bara att ha 83/84mm i midjan, vilket gör att B4 tar över dess bredd samt flexmönster.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Zakarias, post: 101927, member: 36378"] Ta inte B4, B4 är nästa års modell utav B3 med exakt samma mått. Jag skulle ta nästa års BC om nu det valet finns,( med tanke på att du håller på med jibbing). BC:n nästa år kommer att ha 100 mm midja och jävligt snygg design. Annars så är den uppbyggd exakt som årets. Tillläg: B4 Är inte ross fetaste nästa år, om jag kommer ihåg rätt så kommer den heta Bandit Syntax, Sympathex eller nått likande. Den skilljer sig på alla sätt från B4. Sjukt styv tail samt den har ingen semitwintip. liknar väldigt mycket Ross Teamåkar skida (Hugo Harrison Pro) i styvheten i tailen. Denna skida kommer inte vara lätt att få tag på. B3 nästa år kommer bara att ha 83/84mm i midjan, vilket gör att B4 tar över dess bredd samt flexmönster. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vad för skidor?
Tillbaka
Topp