Vad glömde ni?

Corneliuz

Ny medlem
Vad glömde ni?
Snart är det dags att ge sig iväg till Chamonix för att stanna säsongen ut. Men det här med att packa är inte min grej. Har aldrig nånsin gett mig iväg på en resa utan att glömma något. Fler som har samma problem?
Så för att öka oddsen att få med dom där småprylarna man irriterar sig på att man glömde i efterhand undrar jag helt enkelt vad ni glömt?
Ni som är iväg just nu, ni som gjort säsong tidigare, eller bara ni som dragit över till danmark för att köpa bira. Alla glömda småprylar är av värde =)

Vad glömde ni?
alla gamla fina säsongskort pü uteställena sü man slipper tjata dem till sig igen, füngremmen rükade sitta pü gamla brädan, fickpluntan glömdes trots püminnelse....

Vad glömde ni?
Ah... Plunta ja... Får man inte glömma =)
Men fångrem i alperna? Dom har väl inga krav på sånt?
Har för övrigt aldrig förstått meningen med fångrem när man kör snowboard. E ju inte precis som att bindnigarna utlöser om man trillar. Dessutom är dom jävlarna alltid för korta så om tanken är att man ska ha den på när man tagit av brädan för att gå en bit är det bara ännu dummare. Har dom tänkt att man ska gå passgång med brädan då eller? Äh...

Xbox e fixat... Med fyra kontroller och en jäkla massa spel. Fast vi har inte bredband så ska man länka får det bli att släppa över grejerna till grannarna...

Vad glömde ni?
corneliuz,
Det låter bra :) se till att ni få med er proevolutionsoccer4 bara! Eller ni kanske inte vill det, för då kommer ju ni att få spendera största delen av säsongen på läktaren! Muhuhuhua! :P

Tillbaka
Topp