Vad gör folket?

Vad gör folket?
Haha ja lägger man ut 10papp på en tv som student så :) Du bara krossar alla myter om att studenter är fattiga. Eller är ni fattiga pga ni köper dyra elektronikprylar? De kvinliga studenterna antar jag lägger pengarna på kläder.
Ja har du råd och hittar en bra 37" så tycker jag att du ska ta det istället för en 32. Personligen gillar jag inte en 32" wide, det känns så litet. Som en hoptryckt gammal 28".

Senast ändrad:
Vad gör folket?
Klart att vill man plussa på din begränsade budget så ska man välja en större tv, av den enkla andledning att större är bättre. Sony KDL-40X2000 är ju satans smaskig ;) Men det finns ju en hel del budgetalternativ som Philips 37PF5321, Samsung LE-37R72B (verkar riktig fin för det priset), LG 37LC2RR (är ju coolt me hårddisk).

Möjligheterna är omöjliga, pengarna är begränsade...

Vad gör folket?
Nenne: Hehe... nja vi har dåligt med pengar. Men jag har levt som skibum i 8 år nu (jo jag vet, många har varit skibums i 30 år) och senaste säsongen sparade jag lite pengar bara för att slippa bo mer i kollektiv. Nu när jag (tyvärr) tagit en säsong ledigt från bummandet så vill jag ha det schysst och inte bo i ett jävla råttbo, det har jag gjort för många år. Behöver 1 års break innan jag är tillbaka.

Vad gör folket?
Josslo sa:
Tjena! eftersom det inte finns så mycket att göra såhär på torsdagsmorgonen i skolan, så undrar jag: vad gör alla såhär på torsdagsmorgonen just nu? Några trevliga händelser på G värda att berätta?

Dela med dig av din dag...
Nenne sa:
Tråden är ju oerhört offtopic i sig, så det var inte så svårt :)
Som ovanstående. Tråden är ju faktiskt helt meningslös...

Tillbaka
Topp