Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
har du snott den eller? Kanske skulle prova att åka på den?kappy sa:Vad gör man med en vattenskida? Kan man sälja den? Kom med ideer!
Skulle vara roligt att veta hur du skulle formulerat dig på ett bättre sätt?SmoofProductions sa:"Vad göra med en vattenskida?"
skön svenska =D
Två förslag till bra svenska.simonthyrberg sa:Skulle vara roligt att veta hur du skulle formulerat dig på ett bättre sätt?SmoofProductions sa:"Vad göra med en vattenskida?"
skön svenska =D
+1SmoofProductions sa:"Vad göra med en vattenskida?"
skön svenska =D
Hahhahahhaah, Sjukt kul att du finner meningen som välformulerad, och inte tror att man (jag?) kan skriva ut det på ett vettigare sätt. Jag ville inte klaga på texten (rubriken) utan tyckte endast att den var roande eftersom orden kändes lite "random" utslängda.simonthyrberg sa:Skulle vara roligt att veta hur du skulle formulerat dig på ett bättre sätt?SmoofProductions sa:"Vad göra med en vattenskida?"
skön svenska =D
Hur faen i helvedde orkar du sitta halv2 på natten och dilla om sånt där? Gå o lägg dej istället din jekla smoofproduktionare, USCHA. H8H8HH8SmoofProductions sa:Hahhahahhaah, Sjukt kul att du finner meningen som välformulerad, och inte tror att man (jag?) kan skriva ut det på ett vettigare sätt. Jag ville inte klaga på texten (rubriken) utan tyckte endast att den var roande eftersom orden kändes lite \\\"random\\\" utslängda.simonthyrberg sa:Skulle vara roligt att veta hur du skulle formulerat dig på ett bättre sätt?SmoofProductions sa:\\\"Vad göra med en vattenskida?\\\"
skön svenska =D
finns ju en hel del olika meningar som du kan få ut ditt budskap på ett kort och välskrivet sätt. Ett par exempel:
- Vad kan jag göra med en vattenskida?
- Jag har en vattenskida, vad kan jag göra med den?
- Jag har hittat en vattenskida, kan man hitta på något kul?
Du smartass, om man vill ha en kort och koncist rubrik så skriver man knappast "Jag har hittat en vattenskida, kan man hitta på något kul? Okej om det är en svenskauppsats, men på ett skidforum, nej. Det är jävligt ofta ska jag säga dig, som man "hoppar över" ord i rubriker för att få dessa mer koncista och "spara på ord". Det märks att du förövrigt är 16 år och inte ens har läst Svenska A på gymnasiet än, så kom inte här och skäm ut dig.SmoofProductions sa:Hahhahahhaah, Sjukt kul att du finner meningen som välformulerad, och inte tror att man (jag?) kan skriva ut det på ett vettigare sätt. Jag ville inte klaga på texten (rubriken) utan tyckte endast att den var roande eftersom orden kändes lite "random" utslängda.simonthyrberg sa:Skulle vara roligt att veta hur du skulle formulerat dig på ett bättre sätt?SmoofProductions sa:"Vad göra med en vattenskida?"
skön svenska =D
finns ju en hel del olika meningar som du kan få ut ditt budskap på ett kort och välskrivet sätt. Ett par exempel:
Eller också kan man ju svara på killens frågasimont sa:Du smartass, om man vill ha en kort och koncist rubrik så skriver man knappast "Jag har hittat en vattenskida, kan man hitta på något kul? Okej om det är en svenskauppsats, men på ett skidforum, nej. Det är jävligt ofta ska jag säga dig, som man "hoppar över" ord i rubriker för att få dessa mer koncista och "spara på ord". Det märks att du förövrigt är 16 år och inte ens har läst Svenska A på gymnasiet än, så kom inte här och skäm ut dig.SmoofProductions sa:Hahhahahhaah, Sjukt kul att du finner meningen som välformulerad, och inte tror att man (jag?) kan skriva ut det på ett vettigare sätt. Jag ville inte klaga på texten (rubriken) utan tyckte endast att den var roande eftersom orden kändes lite "random" utslängda.simonthyrberg sa:Skulle vara roligt att veta hur du skulle formulerat dig på ett bättre sätt?
Haha, och att orden kändes lite "random" utslängda stämmer väl knappast heller. Skulle du ha satt dom i en annan ordning eller? Eller kanske skrivit "Jag var ute igår och hittade en vattenskida. Nu behöver jag tips på vad jag kan göra med den" Det är ju en lagom lång rubrik, ungefär som du föreslog att han skulle skriva istället. Smartass som sagt..
Vilket jag gjorde í mitt första inlägg..FilleJ_MonkeyProductions sa:Eller också kan man ju svara på killens frågasimont sa:Du smartass, om man vill ha en kort och koncist rubrik så skriver man knappast "Jag har hittat en vattenskida, kan man hitta på något kul? Okej om det är en svenskauppsats, men på ett skidforum, nej. Det är jävligt ofta ska jag säga dig, som man "hoppar över" ord i rubriker för att få dessa mer koncista och "spara på ord". Det märks att du förövrigt är 16 år och inte ens har läst Svenska A på gymnasiet än, så kom inte här och skäm ut dig.SmoofProductions sa:Hahhahahhaah, Sjukt kul att du finner meningen som välformulerad, och inte tror att man (jag?) kan skriva ut det på ett vettigare sätt. Jag ville inte klaga på texten (rubriken) utan tyckte endast att den var roande eftersom orden kändes lite "random" utslängda.
Haha, och att orden kändes lite "random" utslängda stämmer väl knappast heller. Skulle du ha satt dom i en annan ordning eller? Eller kanske skrivit "Jag var ute igår och hittade en vattenskida. Nu behöver jag tips på vad jag kan göra med den" Det är ju en lagom lång rubrik, ungefär som du föreslog att han skulle skriva istället. Smartass som sagt..![]()
Bra svar:Psimonthyrberg sa:Vilket jag gjorde í mitt första inlägg..FilleJ_MonkeyProductions sa:Eller också kan man ju svara på killens frågasimont sa:Du smartass, om man vill ha en kort och koncist rubrik så skriver man knappast "Jag har hittat en vattenskida, kan man hitta på något kul? Okej om det är en svenskauppsats, men på ett skidforum, nej. Det är jävligt ofta ska jag säga dig, som man "hoppar över" ord i rubriker för att få dessa mer koncista och "spara på ord". Det märks att du förövrigt är 16 år och inte ens har läst Svenska A på gymnasiet än, så kom inte här och skäm ut dig.
Haha, och att orden kändes lite "random" utslängda stämmer väl knappast heller. Skulle du ha satt dom i en annan ordning eller? Eller kanske skrivit "Jag var ute igår och hittade en vattenskida. Nu behöver jag tips på vad jag kan göra med den" Det är ju en lagom lång rubrik, ungefär som du föreslog att han skulle skriva istället. Smartass som sagt..![]()
jag vet, sjukt braFilleJ_MonkeyProductions sa:Bra svar:Psimonthyrberg sa:Vilket jag gjorde í mitt första inlägg..FilleJ_MonkeyProductions sa:Eller också kan man ju svara på killens fråga![]()
Du föreslog att han inte skulle komma här och skämma ut sig. Du kanske borde ta och lyssna på ditt eget förslag.simont sa:Du smartass, om man vill ha en kort och koncist rubrik så skriver man knappast "Jag har hittat en vattenskida, kan man hitta på något kul? Okej om det är en svenskauppsats, men på ett skidforum, nej. Det är jävligt ofta ska jag säga dig, som man "hoppar över" ord i rubriker för att få dessa mer koncista och "spara på ord". Det märks att du förövrigt är 16 år och inte ens har läst Svenska A på gymnasiet än, så kom inte här och skäm ut dig.SmoofProductions sa:Hahhahahhaah, Sjukt kul att du finner meningen som välformulerad, och inte tror att man (jag?) kan skriva ut det på ett vettigare sätt. Jag ville inte klaga på texten (rubriken) utan tyckte endast att den var roande eftersom orden kändes lite "random" utslängda.simonthyrberg sa:Skulle vara roligt att veta hur du skulle formulerat dig på ett bättre sätt?
Haha, och att orden kändes lite "random" utslängda stämmer väl knappast heller. Skulle du ha satt dom i en annan ordning eller? Eller kanske skrivit "Jag var ute igår och hittade en vattenskida. Nu behöver jag tips på vad jag kan göra med den" Det är ju en lagom lång rubrik, ungefär som du föreslog att han skulle skriva istället. Smartass som sagt..
Det är en av de enklaste och billigaste modellerna av vattenskidor. I bästa fall kan du hitta någon slalomåkare som vill ha en startskida och kan i bästa fall betala 200 spänn för den. Tyvärr är den inte värd mer.kappy sa:Vad kan jag tänkas få för den då? INGEN aning om vad vattenskidor ligger på.
Haha, och du ska vara 28 år gammal? Förstår att du inte kunde komma på vad han menade när han skrev "Vad göra med en vattenskida?" Det blir ju så himla fel liksom..¨Utter sa:Du föreslog att han inte skulle komma här och skämma ut sig. Du kanske borde ta och lyssna på ditt eget förslag.simont sa:Du smartass, om man vill ha en kort och koncist rubrik så skriver man knappast "Jag har hittat en vattenskida, kan man hitta på något kul? Okej om det är en svenskauppsats, men på ett skidforum, nej. Det är jävligt ofta ska jag säga dig, som man "hoppar över" ord i rubriker för att få dessa mer koncista och "spara på ord". Det märks att du förövrigt är 16 år och inte ens har läst Svenska A på gymnasiet än, så kom inte här och skäm ut dig.SmoofProductions sa:Hahhahahhaah, Sjukt kul att du finner meningen som välformulerad, och inte tror att man (jag?) kan skriva ut det på ett vettigare sätt. Jag ville inte klaga på texten (rubriken) utan tyckte endast att den var roande eftersom orden kändes lite "random" utslängda.
Det finns absolut ingen anledning att "spara på ord" som du kallar det. Det blir verkligen inte mer koncist (förövrigt blir det koncisa, inte koncista), bara fel. Ska du gnälla på någons svenska så se för f-n till så att ditt eget språk är korrekt. Om du har läst svenska A på gymnasiet så märks det inte.
Han hade kunnat skriva som nån redan har förslagit; "Vad kan man göra med en vattenskida".
Men det spelar mindre roll här på forumet så länge det svenska språket inte blir allt för slaktat.
Svårt med läsförståelsen ser jag. Ge det några år så ska du se att det kommer. Ge inte upp!simonthyrberg sa:Haha, och du ska vara 28 år gammal? Förstår att du inte kunde komma på vad han menade när han skrev "Vad göra med en vattenskida?" Det blir ju så himla fel liksom..¨Utter sa:Du föreslog att han inte skulle komma här och skämma ut sig. Du kanske borde ta och lyssna på ditt eget förslag.simont sa:Du smartass, om man vill ha en kort och koncist rubrik så skriver man knappast "Jag har hittat en vattenskida, kan man hitta på något kul? Okej om det är en svenskauppsats, men på ett skidforum, nej. Det är jävligt ofta ska jag säga dig, som man "hoppar över" ord i rubriker för att få dessa mer koncista och "spara på ord". Det märks att du förövrigt är 16 år och inte ens har läst Svenska A på gymnasiet än, så kom inte här och skäm ut dig.
Det finns absolut ingen anledning att "spara på ord" som du kallar det. Det blir verkligen inte mer koncist (förövrigt blir det koncisa, inte koncista), bara fel. Ska du gnälla på någons svenska så se för f-n till så att ditt eget språk är korrekt. Om du har läst svenska A på gymnasiet så märks det inte.
Han hade kunnat skriva som nån redan har förslagit; "Vad kan man göra med en vattenskida".
Men det spelar mindre roll här på forumet så länge det svenska språket inte blir allt för slaktat.
Edit: Kul att du också gillar snowblades. Då är vi två i alla fall!
Säger bara snowblades <3Utter sa:Svårt med läsförståelsen ser jag. Ge det några år så ska du se att det kommer. Ge inte upp!simonthyrberg sa:Haha, och du ska vara 28 år gammal? Förstår att du inte kunde komma på vad han menade när han skrev "Vad göra med en vattenskida?" Det blir ju så himla fel liksom..¨Utter sa:Du föreslog att han inte skulle komma här och skämma ut sig. Du kanske borde ta och lyssna på ditt eget förslag.
Edit: Kul att du också gillar snowblades. Då är vi två i alla fall!
haha va fan :DMC_BLINGELING sa:jaru, vad kan man göra med ett par vattenskidor? Det är frågan, En fråga som
kräver ett svar.
Tingeling, tingeling
Betyder jag ingenting?
Å, ah, jag ber dig min älskling
lägg av med ditt slingeling.
Tingeling, tingeling
Du lyser upp Norrköping.
Å, åh, mitt hjärta sa pling
när du öppnade din springeling.