Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad händer när en bräda blir gammal?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Max_Faktor" data-source="post: 814078" data-attributes="member: 115383"><p>Hej</p><p>vad händer när en bräda blir gammal (eller slutkörd). Tappar man både poppen och vridstyvheten? Är den slut då eller blir tex en flex 7 bräda med tiden som en flex 4 och fungerar bra för en lättare åkare?</p><p>När tar den slut? Hur vet man det? Finns det "bäst före datum" på brädor och ska slängas efter ett par månaders effektiv åktid?</p><p></p><p>Tacksam för synpunkter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Max_Faktor, post: 814078, member: 115383"] Hej vad händer när en bräda blir gammal (eller slutkörd). Tappar man både poppen och vridstyvheten? Är den slut då eller blir tex en flex 7 bräda med tiden som en flex 4 och fungerar bra för en lättare åkare? När tar den slut? Hur vet man det? Finns det "bäst före datum" på brädor och ska slängas efter ett par månaders effektiv åktid? Tacksam för synpunkter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Vad händer när en bräda blir gammal?
Tillbaka
Topp