Vad har du fått i julklapp?

• Trådstartare Trådstartare dann-e
  • Start datum Start datum
D

dann-e

Guest
Själv har jag fått Teddybear Crisis, en Creative zen micro 6gb, garn och virknål, plånbok, Hestra skidhandskar och pengar!

/D

Ett ryggskydd från HEAD (västen) en ny pjäbag, 4th street och pengar. Allt annat hade jag redan inhandlat sj.

Haha, shit vad alla får skidgrejer. Eller när jag tänker efter så fick jag ju en del sånt också. Stavar, lins till googlesen, skidresan, sockar bland annat... :)

Det är skidgrejjerna som är det roliga att få ju! Precis som KalleBalle fick jag skidor och pjäxor i födelsedagspresent (6 dec.) Völkl Karma och Salomon Pro Model nånting!

lite skidgrejer är ju aldrig fel att få..så som stavar, kombivantar.och en fjällräven dunjacka:D..och en massa kärlek av flickvännen!de är jul det

Ryggskydd tecno pro!! var det enda jag behövde har redan ett par scratch fbs Rossignol twintips
och ett par julbo moon och ett oar scott stavar...
Ha det bra
Åre vecka 8!!

ps: har förståelse för felstavande

Nej, verkade det som de eller ? kanske skrev konstigt, fick dom när jag fyllde år och det som står högst upp vad det jag fick idag.

Fick teddybear crisis och WAR, 1700:-, lyle&Scott v-ringad, parfymer. Har itne fått allt ännu.

Själv fick man ett par seth varius special edition 12000kr, grym special edition gucci skidjacka för 23000 kr, ett par gucci handskar 1700kr, gucci ghettobrallor 7000kr, custom painted giro hjälm 14000kr, custom painted a-frame brillor 6000kr, custom pjux made fore only me 34000kr, ryggskydd från k2 special made fore moa 10000kr grym lya in da alps 10000000kr, grym lya in da åre 4000000kr och mycket mer bla bil osv

puss puss från Djursholm

Haglöfs Radical 28l ryggsäck, Nordica Speedmachine 8, Microfleece underställ, skidstrumpor, spade, pengar, kläder mm.

Jag fick en förkylning och en mysig magsjuka och muskelvärd i julklapp! =)
"Stora" julklappen försvann på posten och mor köpte fel skidfilmer.
Ride on

När vi är klara med den här roliga skrytomgången, kan vi inte tävla om vem som har längst...? Kom igen skitungar?
O GODman, du vann. Kan du låna ut dina föräldrar nästa jul?

niklasH har helt klart haft den fränaste julaftonen:p..hoppas du fick mkt kärlek istället för de borttappade juklapparna då! haha, nice skrivet.

Osprey switch 25+5l - onödigt dyr ryggsäck för mig tror jag :s men kul iofs
lavinspade
formgjutna sulor efter mina fossingar(iofs gjort för en vecka sen)
presentkort stadium för ryggskydd.
1000 kr
å typ 6 par kallingar(dom måste tycka mina stinker :s)
splittrade förhållanden äger!

Men bäst av allt är väl all snö som kommit och fortfarande kommer. så imrogon blir det åka av!
och sen har jag inte öppnat mina julklappar på fars sida. men jag vet att där kommer ett flak med öl ingå iaf å de är väl tillräckligt :)

Nordica pjäxor, 4:th Street, Rising, underställ, SSX on Tour och en prenumeration på Åka Skidor

Rossignol Scratch Fs med look pivot 12, Scott stavar, presentkort på stadium & strömpor sen fyller jag imorron då blir massa mer fint! :D

vad trevligt!
lite pengar, presentkort på diverse kläder, teddybear crisis, åka skidor-prenumeration och lite prylar som kanske inte var så önskade...

Asså i min familj tar vi av prislapparna innan vi slår in paketen...:D:D

Fick min brors AMG Mercedes ML55, så nu kan jag köra ner till Verbier :) ryggskydd,lavinspade, en riktigt ful mössa. Och lite annat skittråkigt.

Hoppas alla får en kul juldag!

tomten kom med, en da kine hellipro ryggsäck, underställ, burton wheelie boardbag, quiksilver snowboardbrallor...glad som fan!!!!Schwaaaaniiii!!!

Snödjup

Tillbaka
Topp