bra gissningDeespin sa:nått med Ocean skulle jag gissa![]()
trueLee-Unit sa:Rock the boat - Forrest
köpte du en låt när du bara kan ladda ner en gratis?Deespin sa:Jag gick in på dc och sökte på "Ocean"
Det kom upp ca 400 låtar ,så jag valde en låt och "köpte" den..
Låten hette Neil young - Im the ocean.. och inte var det den låten, så nu orkar jag inte leta mer
I got itOScratchO sa:nån som vet var den finns tllgänglig för almänheten? ja kunde inte hitta den på limewire
vart laddade du ner den?Deespin sa:I got it too nu faktiskt..
wtf den går inte alls så :D låten är: philter - love och rekommenderar varmt at du frågar i den redan färdiga tråden om musik tack hej leverpastejofc-my-horse sa:haha när vi ändå är i gång me fieldproductions-låtar så undrar jag va låten heter i trailern för welfare?!?! går nånting så här. Hey hey hey, i was passing by. hey hey hey hey, i was passing by. bla bla bal
varför skulle ja nynna på fel låt för stupid? läs va ja skriver och utgå ifrån texten och tänk va d kan vara för låt. här finns låten med på en av trailersarna till welfare men d står ingenstans va låten heter.... och ja ska kolla om d är rock the boat...rasms sa:wtf den går inte alls så :D låten är: philter - love och rekommenderar varmt at du frågar i den redan färdiga tråden om musik tack hej leverpastejofc-my-horse sa:haha när vi ändå är i gång me fieldproductions-låtar så undrar jag va låten heter i trailern för welfare?!?! går nånting så här. Hey hey hey, i was passing by. hey hey hey hey, i was passing by. bla bla bal