vad heter låten

4front

Medlem
vad heter låten
Hej! jag bara undrar om nån vet va låten heter som är med i 2 hours in hemsedal på fieldproductions.com

Tack!

vad heter låten
Jag gick in på dc och sökte på "Ocean"

Det kom upp ca 400 låtar ,så jag valde en låt och "köpte" den..

Låten hette Neil young - Im the ocean.. och inte var det den låten, så nu orkar jag inte leta mer

vad heter låten
Deespin sa:
Jag gick in på dc och sökte på "Ocean"

Det kom upp ca 400 låtar ,så jag valde en låt och "köpte" den..

Låten hette Neil young - Im the ocean.. och inte var det den låten, så nu orkar jag inte leta mer
köpte du en låt när du bara kan ladda ner en gratis?

vad heter låten
Självklart köpte jag den, man får inte diskutera olaglig nerladdning i det här forumet.

vad heter låten
nån som vet var den finns tllgänglig för almänheten? ja kunde inte hitta den på limewire

Senast ändrad:
vad heter låten
haha när vi ändå är i gång me fieldproductions-låtar så undrar jag va låten heter i trailern för welfare?!?! går nånting så här. Hey hey hey, i was passing by. hey hey hey hey, i was passing by. bla bla bal

vad heter låten
ofc-my-horse sa:
haha när vi ändå är i gång me fieldproductions-låtar så undrar jag va låten heter i trailern för welfare?!?! går nånting så här. Hey hey hey, i was passing by. hey hey hey hey, i was passing by. bla bla bal
wtf den går inte alls så :D låten är: philter - love och rekommenderar varmt at du frågar i den redan färdiga tråden om musik tack hej leverpastej

vad heter låten
rasms sa:
ofc-my-horse sa:
wtf den går inte alls så :D låten är: philter - love och rekommenderar varmt at du frågar i den redan färdiga tråden om musik tack hej leverpastej
varför skulle ja nynna på fel låt för stupid? läs va ja skriver och utgå ifrån texten och tänk va d kan vara för låt. här finns låten med på en av trailersarna till welfare men d står ingenstans va låten heter.... och ja ska kolla om d är rock the boat...

vad heter låten
den låten heter FAN karatkorn - days o finns på samma sida som philters låtar. OCH dedär är inte trailern utan PKs part herrn -.-

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp