Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vad innebär Switch?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="NoUse" data-source="post: 16584"><p>hm. är det inte så här, om nån säger att man ska kö switch 540 och den andra klagar att de heter fakie 540. OM den grabben som säger att han ska kö en switch 540 så menas det nog klart att han ska "byta" en bit innan kickern som ja nämnde tidigare. Men om han säger att han ska kö fakie 540 (brukar man säga det...hm) så menar han att han kör fakie från början ända till kommer i air å gör tricket vilket sedan han landar framåt.</p><p>men jag tror att man säger att man kör fakie och sedan en 540..eller? rätta mig om ni inte tycker det stämmer.</p><p></p><p>men sluta whinea nu och dra ut i backarna och lägg lite feta trix och feta air...hehe:D</p><p></p><p></p><p></p><p>hörs...</p><p>Joel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="NoUse, post: 16584"] hm. är det inte så här, om nån säger att man ska kö switch 540 och den andra klagar att de heter fakie 540. OM den grabben som säger att han ska kö en switch 540 så menas det nog klart att han ska "byta" en bit innan kickern som ja nämnde tidigare. Men om han säger att han ska kö fakie 540 (brukar man säga det...hm) så menar han att han kör fakie från början ända till kommer i air å gör tricket vilket sedan han landar framåt. men jag tror att man säger att man kör fakie och sedan en 540..eller? rätta mig om ni inte tycker det stämmer. men sluta whinea nu och dra ut i backarna och lägg lite feta trix och feta air...hehe:D hörs... Joel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Vad innebär Switch?
Tillbaka
Topp