lisaelo
Ny medlem
Vad kan man säga om Val D´Isere?
Hej!!! Alla ni som har säsongat i Val d´isere och har lite mer erfarenhet av det än mig skulle ni kunna hjälpa mig lite på traven....Har fått till uppgift i ett jobb att göra ett arbete om just denna plats, och det får gärna vara personligt..problemet är att jag aldrig varit där....MEN har ni något roligt att dela med er av??? Galna historier/heta tips på uteliv/Roliga personer....vad som helst! Säker på att ni har massor, men visst vill ni berätta det med och veta att det blir legend
?
Senast ändrad: