Vad kostar bindning?

lindajn

Ny medlem
Vad kostar bindning?
Hej!

Jag har ett par Völkl Kaya med Marker 11.0. Som vanligt med ett par marker så pajjar de direkt och jag gick till stadium där jag köpte de och tyvärr så kunde jag inte få nya bindningar (Tips! Köp skidor på en skidaffär som inriktar sig på bara skidor, där är de mycket trevligare och kan mycket mer) så jag undrar vad kostar en ny jibb-bindning? Säg gärna nån ni har, jag är inte expert på bindningar, men har sett att Look ska funka?

mvh lindajn

Vad kostar bindning?
kostar väl från 2500-5000 typ. köp inga plastiga skitbindningar bara. bättre med ett par rejäla som du kan flytta över till dina nästa skidor.

jag kör med Rossignol Axial2 140. dom är riktigt bra enligt mig och håller.

Vad kostar bindning?
ekdahl sa:
kostar väl från 2500-5000 typ. köp inga plastiga skitbindningar bara. bättre med ett par rejäla som du kan flytta över till dina nästa skidor.

håller med om bindningen funkade skit bra för mig när jag hade dom

Vad kostar bindning?
ekdahl sa:

okej, tack för svaret :)

Vad kostar bindning?
Ja i princip samma bindning. Och sen så de "jibb" bindningarna är ungefär samma bindningar som vanliga bindningar. Skiljer mest design och ev bredare skidstopper.

//H

Tillbaka
Topp