vad kostar det att montera om bindningen?

myrshlok

Ny medlem
nån som vet vad det koster att montera om bindningarna till
mittmontering på ett serjöst ställe
är rädd om skidorna så vill inte göra det själv

det är inte så farligt dyrt... men kan variera säkert från 200:- till 5-600 kr skulle jag tippa på...

skulle säga ungefär 300.

Senast ändrad:
Kostar allt från 160 kr på Intersport. (skulle inte göra det där själv) Sen så vet jag att det kostar betydligt mer att få dom monterat på vissa andra ställen om skidorna tex är köpta på Sport-Conrad. Men räkna på mellan 200-300 beroende på skidmodell och jobb.

//Hasse

100kr på intersport i sandviken om man känner dom så, men skulle tippa på ca 200 spänn i dom flästa butiker!

Hasse sa:
Kostar allt från 160 kr på Intersport. (skulle inte göra det där själv) Sen så vet jag att det kostar betydligt mer att få dom monterat på vissa andra ställen om skidorna tex är köpta på Sport-Conrad. Men räkna på mellan 200-300 beroende på skidmodell och jobb.

//Hasse
Varför tar dom mer betalt om skidorna är köpta där ?

Kostade 150:- för en polare o montera uppe i klövsjö... men det kan nog variera rätt mkt i pris..

Därför att du inte köpt skidorna på intersport, det är helt enkelt inte deras produkt. Då vill de ju tjäna en liten extra hacka på dig som måste använda deras service på en produkt som de inte sålt och inte tjänat några pengar på, vips har de tjänat några spänn...

jns sa:
Hasse sa:

//Hasse
Varför tar dom mer betalt om skidorna är köpta där ?
Stämmer exakt med vad HeLium sade. Och så tycker dom oftast att om du utnyttjar ett ställe som är billigt så skall du kunna få bättre "service" om du köper allt i butiken så.

Tillbaka
Topp