Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
vad kostar en bra studsmatta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="add-e" data-source="post: 74092" data-attributes="member: 49327"><p>Tjena..fan va bortskämda alla låter. vad gör man om man inte kan skita pengar? då får man köpa en matta från RUSTA som kostar runt 2500 eller något sådant.. och inte köpa en matta för 6-7000.</p><p>jag är ingen expert men är det någon märbar skillnad?</p><p>jag kan inte känna några större skillnader på en RUSTA matta och en som kostar mer.</p><p>men det finns ju experter som kanske tycker att det är jätte stor skillnad.</p><p></p><p>jag såg att någon hade skrivit att det var dålig studs på RUSTA mattan och att den var hård och att det gjorde ont att hoppa på men vafan, är du skidåkare så måste du väll tåla att det gör lite ont och inte gnälla som en jävla kärring!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="add-e, post: 74092, member: 49327"] Tjena..fan va bortskämda alla låter. vad gör man om man inte kan skita pengar? då får man köpa en matta från RUSTA som kostar runt 2500 eller något sådant.. och inte köpa en matta för 6-7000. jag är ingen expert men är det någon märbar skillnad? jag kan inte känna några större skillnader på en RUSTA matta och en som kostar mer. men det finns ju experter som kanske tycker att det är jätte stor skillnad. jag såg att någon hade skrivit att det var dålig studs på RUSTA mattan och att den var hård och att det gjorde ont att hoppa på men vafan, är du skidåkare så måste du väll tåla att det gör lite ont och inte gnälla som en jävla kärring! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
vad kostar en bra studsmatta?
Tillbaka
Topp