Vad kostar Rossignol Scratch?

du det undrar jag också. Det enda jag vet är att rossignols bindningar (axial) är EGENTLIGEN Look. Och Look är billigare....

jag var inne på getboards.com nyss och kollade upp det där. Det visade sig att det fanns ganska många Scratch-modeller. T.ex. fanns det förra årets Scratch FS (röd/gul) som kostade 530 dollar, sen fanns det årets FS som kostade lite mer, nånting runt 500 dollar. Men det mest intressanta var en modell som varken hade suffixet FS eller BC, och den var Blå med vita kanter (supersnygg!) samt att den hade exakt samma längder och mått som FS:en! den kostade bara 360 dollar! :D

Ajustja, den finns att titta på under 2003-2004 skidsektionen.

OBS! alla priser gäller UTAN bindningar!

Den där blå-vita du prataar om skiljer sig från den vanliga Scratch FS på det sättet att den har en träkärna...

Sen tror jag det skiljer ganska mkt på priser på en amerikansk site och ett klubb-pris i sverige =)

förra året kostade BC med schratch 140 bindningar 7000 sek och jag antar att dom kommer att kosta lika mycket i år. (FS kostade lite mindre om ja inte minns fel)

peace

ey. jag jobbar på Rossignol nu... Priset på ett par ScratcH FS är ca 4990:- med bindning. För det priset för du en sjukt skön jibb skida som även passar bra i pisten! Om du väljer BC så har du en clean park skida som även lämpar sig bra i puder!

För gärna höra av dig ang. alla dina frågaor om Rossignol! Har en veckas semester nu men finns väl här...

chipp!

Tillbaka
Topp