R
rrens
Guest
Vad krävs för att komma in på skidgymnasium?
Vad krävs för att kunna komma in på olika skidgymnasium? Poäng, färdigheter?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ofta? :O -_-jonathan_chips sa:Du måste kunna sw9 för att komma in på alla som finns i Sverige, poängintaget är inte så högt dock, typ 200.
okej, men så e det inte i malung, man kan inte ha uttagningar om man är ett regionalt program.Korkskruvarn sa:ok, för i Åre så var man tvungen att vara med i typ alla tävlingar m.m
hahahhahahahLurifixx sa:ofta? :O -_-jonathan_chips sa:Du måste kunna sw9 för att komma in på alla som finns i Sverige, poängintaget är inte så högt dock, typ 200.
haha det är ju inte så att det gör nåt slags personlighetstest, så de går bara på betygenOwkee sa:walla , malung är la bara poäng och vad du är för person?
Inte för att jag sökt eller så, råkar bara veta allt i hela världen.
Vadå gick du inte på personlighetstestet? :SJekub sa:haha det är ju inte så att det gör nåt slags personlighetstest, så de går bara på betygenOwkee sa:walla , malung är la bara poäng och vad du är för person?
ja kom in på personlighet men inte på betyg :SHjalles sa:Vadå gick du inte på personlighetstestet? :SJekub sa:haha det är ju inte så att det gör nåt slags personlighetstest, så de går bara på betygenOwkee sa:walla , malung är la bara poäng och vad du är för person?
så ska jag också göra!!mattiasssJ sa:jag hade sex med peterhade sjuuuukt risiga betyg men kom in ändå!
Skulle fan inte förvånat mig om det var så...Hebbbe sa:ja kom in på personlighet men inte på betyg :SHjalles sa:Vadå gick du inte på personlighetstestet? :SJekub sa:haha det är ju inte så att det gör nåt slags personlighetstest, så de går bara på betygen
nej? :S antar att jag är liiiiiite för bra för såntHjalles sa:Vadå gick du inte på personlighetstestet? :SJekub sa:haha det är ju inte så att det gör nåt slags personlighetstest, så de går bara på betygenOwkee sa:walla , malung är la bara poäng och vad du är för person?
haha listen dude, i Åre så lär man vara med i massa tävlingar. Dom utgår från meriter och grundskolebetyg. Plus att det är estet program, och alla vet ju vad det innebär. Malungs Freeridegymnasium går bara på grundskolebetyg. "lägsta intagna" låg på 220 poäng. Men det visade sig att många hade kommit in på 180poäng tror jag att det var.Korkskruvarn sa:Så om man vill gå på freeride gymnasiet i Åre så behöver man alltså inte vara med på en Jävla massa evenemang och tävlingar? Man behöver inte heller åka skidor som Axel Östlund?
om du vill vara 100% säker så är nog det bästa att ringa den skolan du har tänkt söka till...Korkskruvarn sa:Nej för jag måste veta, för jag pallar inte åka runt på tävlingar, kan inte någon ge mig ett bra svar, kan väl fan inte vara så svårt? 220-250 poäng, tävlingar?
Smartaste inlägget hittillsKinkan sa:om du vill vara 100% säker så är nog det bästa att ringa den skolan du har tänkt söka till...Korkskruvarn sa:Nej för jag måste veta, för jag pallar inte åka runt på tävlingar, kan inte någon ge mig ett bra svar, kan väl fan inte vara så svårt? 220-250 poäng, tävlingar?