Vad önskar man sig sig grabb som ba pluggar och åker skidor som tar studenten nu i sommar?

Vad önskar man sig sig grabb som ba pluggar och åker skidor som tar studenten nu i sommar?
Tjena tjena, har precis ingen aning vad för något jag ska önska mig! Har redan koll på tallrikar och stekpannor osv eftersom jag ska plugga vidare i höst, det enda jag gör är ju att åka skidor, plugga och gibba lite ibland. Har redan 2 par skidor, pengar till alla böcker och ett PS5.

Typ allt man kan tänka sig som pulsklocka, vallaredskapen, mellanlager, extralinser, extrakontroller till ps5 liksom allt har jag redan köpt själv med jobbpengar. Så vad önskar sig skidfantasten som ska plugga till civilingenjör, när han redan har allt han kan tänka sig?

Tack på förhand! Ha det gött grabbar!

Glömde lägga till att det ska typ helst va någon cool grej som typ ett par skidor, PS5 och klocka eller något sådant liksom. Men det finns liksom inte tid att använda fler klockor eller åka på fler skidor när ja knappt hinner åka på mina nuvarande två par liksom.

En hög med Bitcoin. Du inser att detta måste vara nära definitionen på ett i-landsproblem?
Å andra sidan gäller väl det mesta här på FR… här fick man en tankeställare.

Senast ändrad:
Kanske kan sälja något som "present"?

Carv skulle kanske kunna vara något för den som redan har allt.

Har du lavinutrustning (spade, sond och transciever ffa) ifall du ska åka offpist där det är lavinrisk?

Om du redan har alla prylar, varför önskar du dig inte en skidresa / bidrag till en skidresa?

Vattenskidor eller inlines för att hålla igång skidtekniken under sommaren.

Tillbaka
Topp