Vad passar till vad?

kajsaar

Ny medlem
Vad passar till vad?
Jag behöver lite heelp!
Skaffade mig en riktigt fin bräda i år, en off-white med en lila kollibri på, lila bindningar (ljuslila allihop).. och har ett par Off-white brallor!
nu behöver jag nya boots och ny jacka!? =) tacksam för råd, extra lax gör inget bara de är bra grejor!
(ps, jag är inte jätte fan av lila egentligen men de är snyggt på brädan!)

Senast ändrad:
Vad passar till vad?
sånt här har jag aldrig förstått mig på, och gör det inte nu heller.
det är la bara välja vad du själv tycker är snyggt, det finns ju inte en kotte här som vet vad du gillar, oavsett vad gäller färg, mönster, passform etc.

däremot tycker jag att det låter som att det räcker med lila. go wild!

Vad passar till vad?
förstår vad du menar, självklart vet ingen vad jag tycker om! .. Men råd, kan man aldrig få förlite av och det är sant (:

Vad passar till vad?
Lila funkar alltid med svart, och ibland med gult men vet inte riktigt hur en ljuslila ser ut.

Vad passar till vad?
Ojsan då.. om jag säger namnet då
Westbeach LADY RACER JACKET (INSULATED)
Det är den beige-vita jackan! om du inte hittar så kan du fråga igen om du vill =)

Vad passar till vad?
nu funkade det plötsligt. jackan ser rätt fräsch ut, låter som att den ska passa till din utrustning. kanske inte så kaxig, men jag vet ju inte riktigt vad du söker så...

Vad passar till vad?
vill inte ha något jäätte kaxigt.. tycker den är rätt skön faktiskt! lite baggy brallor till den, (dem som tillhör) så tror jag de är snyggt som fan. Vita boots kanske

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp