Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Amatör som jag är undrar jag om skidor som t.ex. Rossingnols Bandit serie (B1, B2, B3) Räknas som twintips eller är det bara skidor som Salamon 1080? Funderade på vad man ska ange när man använder sig av skidväljarguiden.
hmm. rossingols bandit serie har en semi-twin. sen är det upp till dig om du vill lägga det under kategorin twin-tips. jag gör inte det, eftersom det är en skida i offpistkategorin...
precis men den går att landa fakie med så. Säg det men kalla den inte för twintip för det säg det till köparen att den är möjlig att landa fskie med han vet säkert ändå vilken det är!
jag tyckler att twin tipp e när skidan är uppböjd i bal änden men för det behöver det juh inte vara en hopp skida!! mina beast är juh inte direckt en jibb skida men vist är dom upp böjda där bak!
undrans vad MoJo, PR o dylikt räknas som... offpist eller jibb??? tycker båda fungerar skitbra i både park o puder... lite väl mjuka på hårt underlag, men då finns ju BC..