vad ska man göra i åre?

• Trådstartare Trådstartare Allemaaan
  • Start datum Start datum
A

Allemaaan

Guest
vad ska man göra i åre?
hej ska med min brorsa upp till åre min brorsa ska cykla under mayhem veckan men jag cyklar inte så jag behöver tips på vad jag ska göra, jag är 15 år så gärna nåt som passar min ålder, alla sporter som man kan testa vet jag så inga sånna tips behövs men reste, ska ju vara där i en vecka så skulle behöva lite tips tack!

vad ska man göra i åre?
kanske d ;D har ingen cykel och så bara men går ju att hyra nåt aqnnat förslag?

vad ska man göra i åre?
Har 4 tips till dig.

Använd punkt och stor bokstav.
Gå till ungdomsgården, "lokalen" eller vad den kallas. Vet dock inte om det bara är locals som får komma in där. (Notera ordvitsen)

vad ska man göra i åre?
Tja! Har varit mycket i Åre även på sommaren då min familj har en stuga där. Det jag brukar göra är främst att vandra, men det är inte säkert att du gillar. Mullfjället, Västerskutan och Åreskutan är sjyssta berg att gå upp för. Fiska kan man också göra på många ställen. Lite mer "stadsaktiviteter" är väl det nya badhuset med ruschbana m.m. och ziplinen.

vad ska man göra i åre?
lyckades få dit klassen under våren och vi åkte skidor, badade (ingen höjdare), kollade på vattenfall osv.

vattenfallet är att rekomendera men skippa badhuset då detta är litet.

vattenfallet ligger lite off men man kan ju ta det som en dagsutflykt att vandra dit och tillbaka.

vad ska man göra i åre?
Deespin sa:
Har 4 tips till dig.

Använd punkt och stor bokstav.
Gå till ungdomsgården, "lokalen" eller vad den kallas. Vet dock inte om det bara är locals som får komma in där. (Notera ordvitsen)
lokalen är väl stängd nu på sommaren??
Visst är det säkert kul med zipline, men alltså 600kr för typ en timmes underhållning? Då tror jag det vore bättre o hyra cykel?
Eller paddla? Klättra?

Tillbaka
Topp