Vad står 4bi9 för?
jag tror på den med 4 bögar inte 9alwaysCrash sa:äre sant ?Maximilliam sa:kan ju säga att 9mm står för den 9onde milliam editen som kommer droppa snart!!:P01
står för övrigt för :; 4 Bögar Inte 9
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jag tror på den med 4 bögar inte 9alwaysCrash sa:äre sant ?Maximilliam sa:kan ju säga att 9mm står för den 9onde milliam editen som kommer droppa snart!!:P01
Fel, torkat gräs är inte grönt.Gaass sa:Blunt är grönt gräs? Blunt eller joint är en rullad cigarett med cannabis. Sen finns det inget som heter grönt gräs, gräs är alltid grönt.vodkaroyalflush sa:4strise är ingen öl?TheFibretech sa:ställde denna fråga en gång och tror det betyder typ.
4strise elr nått som skulle vara någon öl sort.
Blunt som var nått liknande
ice som även det var något liknande
9mm som är ett vapen.
Blunt är gröntgräs
Ice har jag svårt att föreställa mig ska vara öl
Och 9mm är inte vapnet, de är kulan.
le_phoque har svaret.
finns ju brunt och grönt gräs inom cannabis/hasch...Gudrunnator sa:Fel, torkat gräs är inte grönt.Gaass sa:Blunt är grönt gräs? Blunt eller joint är en rullad cigarett med cannabis. Sen finns det inget som heter grönt gräs, gräs är alltid grönt.vodkaroyalflush sa:4strise är ingen öl?
Blunt är gröntgräs
Ice har jag svårt att föreställa mig ska vara öl
Och 9mm är inte vapnet, de är kulan.
le_phoque har svaret.
tror också de, meth är en party drog i usaRobbott sa:ice kan även vara chrystal meth
Yes yes I also like Forrest Gump.alwaysCrash sa:true that !le_phoque sa:40's, Blunts, Ice and 9mm. basically beer, weed, bling and guns
"hahahah" henning årets humorpris snart i en brevlåda nära dighenning2 sa:Yes yes I also like Forrest Gump.alwaysCrash sa:true that !le_phoque sa:40's, Blunts, Ice and 9mm. basically beer, weed, bling and guns
Party och party, då är du ganska pundigjstalis sa:tror också de, meth är en party drog i usaRobbott sa:ice kan även vara chrystal meth
Hasch är brunt. Marijuana (gräs) är grönt. Nu skippar vi det drogrelaterade snacket.jstalis sa:finns ju brunt och grönt gräs inom cannabis/hasch...Gudrunnator sa:Fel, torkat gräs är inte grönt.Gaass sa:Blunt är grönt gräs? Blunt eller joint är en rullad cigarett med cannabis. Sen finns det inget som heter grönt gräs, gräs är alltid grönt.
Tycker det här låter troligastalwaysCrash sa:true that !le_phoque sa:40's, Blunts, Ice and 9mm. basically beer, weed, bling and guns
santle_phoque sa:40's, Blunts, Ice and 9mm. basically beer, weed, bling and guns
Det måste ju vara helt rätt. Kolla på 4bi9 tjöjan, det är de sakerna som finns med på den http://www.4bi9media.com/08/icont.phple_phoque sa:40's, Blunts, Ice and 9mm. basically beer, weed, bling and guns
exaktEffet sa:Det måste ju vara helt rätt. Kolla på 4bi9 tjöjan, det är de sakerna som finns med på den http://www.4bi9media.com/08/icont.phple_phoque sa:40's, Blunts, Ice and 9mm. basically beer, weed, bling and guns
hahah party drogRobbott sa:Party och party, då är du ganska pundigjstalis sa:tror också de, meth är en party drog i usaRobbott sa:ice kan även vara chrystal meth
Hehe jaa halv pundare typ bdbRobbott sa:Party och party, då är du ganska pundigjstalis sa:tror också de, meth är en party drog i usaRobbott sa:ice kan även vara chrystal meth
gåtan är löst! lås tråden.Zamboni sa:jag tror på den med 4 bögar inte 9alwaysCrash sa:äre sant ?Maximilliam sa:kan ju säga att 9mm står för den 9onde milliam editen som kommer droppa snart!!:P01
Ojojoj.. Det här har spårat ur.balanselius sa:stämmer fibretechs påstående är det ju löjligare än i min vildaste fantasi!oscarius sa:Blunt är då inte superlikt öl då man röker det....TheFibretech sa:ställde denna fråga en gång och tror det betyder typ.
4strise elr nått som skulle vara någon öl sort.
Blunt som var nått liknande
ice som även det var något liknande
9mm som är ett vapen.![]()
I det sammanhanget så tror jag inte dom syfter på graben...^^OolBool sa:Ojojoj.. Det här har spårat ur.balanselius sa:stämmer fibretechs påstående är det ju löjligare än i min vildaste fantasi!oscarius sa:Blunt är då inte superlikt öl då man röker det....![]()
Blunt är också en grab för er som inte vet.....