Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad tror ni om BAM Pindung?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="steglund" data-source="post: 1195134" data-attributes="member: 155837"><p>Ja, det är väl tyvärr högst tveksamt att Pindung kommer att ta några nämnvärda marknadsandelar. Jag hade gärna uppmuntrat engagemanget, men ett halvt kilo extra per skida jämfört med Shift är för mycket.</p><p>Det är lite oklart hur den justerbara bredden på skistoppern fungerar på Pindung och vilka gränserna är, men möjligtvis kan det finnas en liten nisch med riktigt feta skidor. Shifts bredaste stopper är 120 mm. Hur breda skidorna kan vara vet jag inte riktigt, men troligen inte så mycket över 125 mm.</p><p></p><p>Men vad säger ni? Hur mycket måste de kapa på vikten för att kunna konkurrera på allvar? Behöver de bli lättare än Shift eller räcker det med en vikt på runt 1000 g? Jag hade kunnat tänka mig att köpa den om de kommit under kilot.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="steglund, post: 1195134, member: 155837"] Ja, det är väl tyvärr högst tveksamt att Pindung kommer att ta några nämnvärda marknadsandelar. Jag hade gärna uppmuntrat engagemanget, men ett halvt kilo extra per skida jämfört med Shift är för mycket. Det är lite oklart hur den justerbara bredden på skistoppern fungerar på Pindung och vilka gränserna är, men möjligtvis kan det finnas en liten nisch med riktigt feta skidor. Shifts bredaste stopper är 120 mm. Hur breda skidorna kan vara vet jag inte riktigt, men troligen inte så mycket över 125 mm. Men vad säger ni? Hur mycket måste de kapa på vikten för att kunna konkurrera på allvar? Behöver de bli lättare än Shift eller räcker det med en vikt på runt 1000 g? Jag hade kunnat tänka mig att köpa den om de kommit under kilot. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Vad tror ni om BAM Pindung?
Tillbaka
Topp