Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Vad tycker folk egentligen om Skistar Åre AB ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bukdan" data-source="post: 934186" data-attributes="member: 39033"><p>Skistar är ute efter dina pengar i första hand dom tänker med på aktieägarna än åkarna.</p><p>Jag svarar som familjefar i första hand. För en familj för du mer för pengarna i Alperna om du skall åka en vecka vad gäller liftkort och system är ju dessutom enorma.</p><p>Man har ingen familjerabatt eller bra ungdomspriser jämfört med tex. Österike.</p><p>Liftkort som ej kan pantas kostar 45 spänn om man glömt sina gamla (kan alltid göras i Alperna)</p><p></p><p>På påsken i Åre är det enorma köer i både hög och lågzon så man säljer mer liftkort än systemet kan erbjuda.</p><p>Sedan tycker jag om liftsytemet att höghöjdslftarna på skutan är kass:</p><p>1000 metersliften är 2 sits orginal från 70 talet + långa köer -> Bygg en modern sexstolslift</p><p>Tväråvalvet, fina backer med långa långa köer till uråldriga släpliftar. -> nya sittliftar behövs. </p><p></p><p>Nä Skistar är dåliga och dyra, man får ej valuta för pengarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bukdan, post: 934186, member: 39033"] Skistar är ute efter dina pengar i första hand dom tänker med på aktieägarna än åkarna. Jag svarar som familjefar i första hand. För en familj för du mer för pengarna i Alperna om du skall åka en vecka vad gäller liftkort och system är ju dessutom enorma. Man har ingen familjerabatt eller bra ungdomspriser jämfört med tex. Österike. Liftkort som ej kan pantas kostar 45 spänn om man glömt sina gamla (kan alltid göras i Alperna) På påsken i Åre är det enorma köer i både hög och lågzon så man säljer mer liftkort än systemet kan erbjuda. Sedan tycker jag om liftsytemet att höghöjdslftarna på skutan är kass: 1000 metersliften är 2 sits orginal från 70 talet + långa köer -> Bygg en modern sexstolslift Tväråvalvet, fina backer med långa långa köer till uråldriga släpliftar. -> nya sittliftar behövs. Nä Skistar är dåliga och dyra, man får ej valuta för pengarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Vad tycker folk egentligen om Skistar Åre AB ?
Tillbaka
Topp