Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Vad tycker folk egentligen om Skistar Åre AB ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jespersundstrom" data-source="post: 934222" data-attributes="member: 102086"><p>Att de alltid har välpreparerade pister håller jag absolut inte med om då de för det första sprutar blöt konstsnö som blir is och ska hålla till sommaren så att de kan krama ut pengar genom en längre och generellt sämre säsong. Att de dessutom är så lata när det gäller pistandet att det ligger iskokockor och finns hål är under all kritik. Sedan river de heller aldrig upp den is som finns utan täcker bara över den, återigen för att backen ska hålla längre i vår. (jag talar om Åre)</p><p></p><p>Håller med de talare som tycker att skistar är för vintinriktade för åkarnas bästa, men det är kanske inte så konstigt. Ett företags främsta mål brukar ju vara att gå med rejäl vinst. Synd bara att detta ska gå ut över alla skidentusiaster.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jespersundstrom, post: 934222, member: 102086"] Att de alltid har välpreparerade pister håller jag absolut inte med om då de för det första sprutar blöt konstsnö som blir is och ska hålla till sommaren så att de kan krama ut pengar genom en längre och generellt sämre säsong. Att de dessutom är så lata när det gäller pistandet att det ligger iskokockor och finns hål är under all kritik. Sedan river de heller aldrig upp den is som finns utan täcker bara över den, återigen för att backen ska hålla längre i vår. (jag talar om Åre) Håller med de talare som tycker att skistar är för vintinriktade för åkarnas bästa, men det är kanske inte så konstigt. Ett företags främsta mål brukar ju vara att gå med rejäl vinst. Synd bara att detta ska gå ut över alla skidentusiaster. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Vad tycker folk egentligen om Skistar Åre AB ?
Tillbaka
Topp