Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Vad tycker folk egentligen om Skistar Åre AB ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 934849" data-attributes="member: 83225"><p>I en någorlunda fri marknadsekonomi som vi har i Sverige så känns det som att ett företag får göra som de vill. Tillhandahåller de en dålig produkt lär folk sluta att åka dit. Något som däremot irriterade mig nåt fruktansvärt med Skistar var senast jag åkte till Åre och efterfrågade pris på slutstädning inklusive RUT-avdrag och Skistar först hälsade att det inte ingick. Efter att jag vidarebefordrat en lång förklaring med källhänvisningar från Skatteverket om att det gick alldeles utmärkt fick jag till svar "Skistar har valt att inte vara med i det systemet". Detta hade tidigare inte varit några problem, då hade jag bara själv kunnat ansöka om skattereduktionen i efterföljande deklaration men tyvärr var detta efter årsskiftet då entreprenören själv var tvungen att göra ansökan. Vad Skistar sa var helt enkelt att de var fullständigt ointresserade av att spara pengar åt sina gäster, eftersom det krävde en ytterst liten arbetsinsats. För mig vittnar det om ett lite väl stort ointresse kring nyskapande och kundvård. Nu är det möjligt att detta ändrats sen jag råkade ut för det men lite bitter kan jag vara ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 934849, member: 83225"] I en någorlunda fri marknadsekonomi som vi har i Sverige så känns det som att ett företag får göra som de vill. Tillhandahåller de en dålig produkt lär folk sluta att åka dit. Något som däremot irriterade mig nåt fruktansvärt med Skistar var senast jag åkte till Åre och efterfrågade pris på slutstädning inklusive RUT-avdrag och Skistar först hälsade att det inte ingick. Efter att jag vidarebefordrat en lång förklaring med källhänvisningar från Skatteverket om att det gick alldeles utmärkt fick jag till svar "Skistar har valt att inte vara med i det systemet". Detta hade tidigare inte varit några problem, då hade jag bara själv kunnat ansöka om skattereduktionen i efterföljande deklaration men tyvärr var detta efter årsskiftet då entreprenören själv var tvungen att göra ansökan. Vad Skistar sa var helt enkelt att de var fullständigt ointresserade av att spara pengar åt sina gäster, eftersom det krävde en ytterst liten arbetsinsats. För mig vittnar det om ett lite väl stort ointresse kring nyskapande och kundvård. Nu är det möjligt att detta ändrats sen jag råkade ut för det men lite bitter kan jag vara ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Vad tycker folk egentligen om Skistar Åre AB ?
Tillbaka
Topp