Vad tycker ni är den "fetaste" graben/airen ?

Duja Wannabe_Jackass :P
det fetaste just nu är väl jons parrallela nose eller reverse tail

En 3:a med Reverse Nosegrab av Rory Bushfield är inte helt fel. Inte heller en 180 Nosegrab av Henke på en Step-up.

pz..

zerospin? paralell nose? jon? henke? jag har åkt snowboard länge.. men det är inget jag hört talas om :) Känns inte som att den här tråden passar in under Utrustning -> snowboard :)

//Matte - JunkShop Kru

Men eftersom det är en skidsida (mest) så svarar de flesta på skidtrick. Jag tror inte att man kollar vad det är för forum innan man svarar. Kan vara en orsak till att du inte fattar så mycket. Eftersom inget av dom är Snöbrädetrick.

pz..

hehe..ingen värkar fatta att det här inlägget är inne på snowboard delen..jäfla skidåkare

wannabe jackass:
va inte så jälva kaxig man kan väll ta fel vad det handlar om .
jag fattar inte vad du har emot skid åkare

Tanner halls corkade 3:a med japan air eager någ sänder allt.

Freeride; Skandinaviens största SKIDsajt.

wannabe jackass: Vad gör du här om du inte diggar skidåkare???

håll dej på dina snowbaord sajter ist!!!

d-spin 270 med fläsktweakad tailgrab to kinked rail och cork 450 japan av.

nä, men en fet japan air 180. en slööö sak!

Seriöst, det är väl klart fan man syftar på snowboard trick om man är inne på snowboard utrustningen fliken,
även om inlägget är felsorterat så bör man hajja att han syftar på snowboard trick... Sedan behöver man inte
säga jävla skidåkare, men håll er till era trick på erat forum, eller så svarar ni på snowboard trick om ni kan i
vårat!! GL HF

Jme: Den där kommentaren är så jäääävla uttjatad vid där laget, skaffa nya argument.
Dessutom står det: Freeride - Välkommen, Skidor, Telemark, SNOWBOARD som huvudrubrik på startsidan, så jag skulle vilja påstå att vi också är välkomna här, varför skulle det annars finnas ett snb forum? för att ni skidåkare skulle kunna försöka klanka ner på oss som föredrar EN planka??

Får hålla med Jme om du inte tycker om skidåkare kan du HÄNGA på alla coola snowboard sajter o se hur kul du har det där. Lycka till / Avoriaz

Tillbaka
Topp