Vad tycker ni om Free Radicals filmerna?

jaris

Ny medlem
Vad tycker folk om den senaste free radical filmen? Det har ju gjorts 8 filmer nu börjar dom bli lite tjatiga behövs det något nytt? Eller är dom bra som dom är?

Bättre än inget alls att kolla på på höstarna.. Men de finns ju helt klart bättre. Extramaterialet var dock kul att kolla på i senaste filmen. Lite nytänkande idéer behövs för att free radicals ska överleva i framtiden.

Jag har slutat köpa svenska skidfilmer. Det finns alltid en massa amerikanska filmer som är bättre pga bla budget och åkarurval. Norbaggarna har ju börjat göra bra skidfilm också.

ps. aengeman, du verkar vara i behov av en stor kram. Så va fan...KRAM på dig! ds.

Jag kan förstå trådens syfte. På recensionssidorna så brukar i regel fjortisarna som diggar allt skriva hyllningar till sina idoler (vilket blir lite onyanserat).

Själv anser jag som de flesta andra att Free Radicals tappat stinget. Efter White Trash så har de tappat starkt i konkurrenskraft och avståndet till amerikanska filmer är mycket större nu än den var för några år sedan.. Swedish Posse kompenserar budgetskillnaden till jänkarna med sin egna stil och humor (som hos FR bara känns påtvingad)

Varför jag undrar är för att jag skall starta ett företag som skall lansera skidfilmer och då är det viktigt att veta vad folk vill ha.

Någoting som man kanske skulle ändra på är att göra filmerna lite mer som spelfilmer, så iställer för bara en massa dkiåkning och hopp (vilket iofs är det viktigaste) så kan man ha med lite från åkarna vad dom tycker om orten dom är på, lite från resan dit osv.

Tillbaka
Topp