Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycks om Active Ski travel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dompow" data-source="post: 1324857" data-attributes="member: 171245"><p>Åkte med Active Ski 2019 till Hakuba. De var bra att ha att göra med, och priser helt rätt. 2025 fixades Japan resa själv, med en avstickare till Niseko, och jag upplever att man landar på ungefär samma peng som om man hade åkt med Active Ski. Till Hakuba hade jag valt Active Ski för att få enkel transfer, medan Niseko når man rätt enkelt med tåg till Kutchan och sedan skidbussen, så lite mer hugget som stucket.</p><p></p><p>Här är länk till Hakuba recension <a href="https://www.freeride.se/skidorter/hakuba/recensioner/" target="_blank">https://www.freeride.se/skidorter/hakuba/recensioner/</a></p><p></p><p>Har inte skrivit någon om Niseko, men det borde jag göra. Fick fantastisk skidåkning i Niseko, men så var också Hakuba super... men skulle nog valt Hakuba... om jag skall åka igen. Två bra alternativ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dompow, post: 1324857, member: 171245"] Åkte med Active Ski 2019 till Hakuba. De var bra att ha att göra med, och priser helt rätt. 2025 fixades Japan resa själv, med en avstickare till Niseko, och jag upplever att man landar på ungefär samma peng som om man hade åkt med Active Ski. Till Hakuba hade jag valt Active Ski för att få enkel transfer, medan Niseko når man rätt enkelt med tåg till Kutchan och sedan skidbussen, så lite mer hugget som stucket. Här är länk till Hakuba recension [URL]https://www.freeride.se/skidorter/hakuba/recensioner/[/URL] Har inte skrivit någon om Niseko, men det borde jag göra. Fick fantastisk skidåkning i Niseko, men så var också Hakuba super... men skulle nog valt Hakuba... om jag skall åka igen. Två bra alternativ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vad tycks om Active Ski travel
Tillbaka
Topp